گویی دلمان هوای حرف زدن دارد

یه روز معمولی 

همه ی کارهایی که در طول روز انجام میدادم

بدون هبچ هیجانی

خیلی خسته کننده

و کسل کننده

یکمیم خنده دار

طبق معمول کل راهو دویدم 

طبق معمول نقاشی کشیدم

طبق معمول موزیک گوش دادم

طبق معمول کتاب خوندم

روز خوبی نبود 

همین دیگه

گویی دلمان هوای حرف زدن دارد

دلِ دیگه:)
کارش بهونه گیریه:)
توام لوسش کن:) نازش کن:)
بهش بگو یکم آروم باش بابا؛ من دوست دارم، اذیتم نکن الکی:)
کاش همونقدری که من دلمو دوست دارم 
دلمم منو دوست داشت
گفتی دلت هوای حرف زدن داره منم دلم خواست یه حالی از دلت بپرسم ببینم چرا بهونه گرفته دلِ کوچولویِ لجباز:)
مرسی آیدای عزیزم
دلم بهانه گیر نبودا
یکم لوس شده جدیدا
خوبی؟:)
یکم عصبی و خستم
شما خوبی؟
يكشنبه ۱۳ اسفند ۹۶ , ۲۱:۳۹ ◈ ☼ ᶋᶏᶉῌád vᾐ ☺ ◈ ‌‌‌
مطالب کتاب هم معمولی و تکراری؟
موسیقی جدیدی گوش ندادی؟
از مسیر جدیدی نیومدی؟
...

:)
کتاب جدیدی خوندم
موسیقی های جدید گوش دادم
ولی مسیر همون بود
مرسی دارید یادم میدید که نیمه ی پر لیوانو ببینم🌹🌹🌹
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan