فرفری موی غزلسازم نشدم

دارم با خودم فکر میکنم 

چرا موهام فر نیس که به قول شما 

صبحا بدون شونه کردنشون بزنم بیرون؟

یا اینکه برام اهنگ بخونن

فرفری موی غزلساز منیییییی

چرا نمیخونن مو صاف و قشنگ موی منییییی

خو منم دلم میخواد...

"دختری از جنس باد"

صاف بهتره‌ها :))
صد در صد😁
نه فعلا خیلی زوده😅
خدافظ 
شبتون بخیر
اگه خواستین من هستما
شب خوش
شرط میبندم فر بود میگفتید چرا صاف  نیس
ولی یکی از فانتزیای من اینه یه زن بگیرم موهاش فر باشه خوب بچه هامونم میشن کلا فر
بعدش بریم یه کارخونه اسکاج سازی راه میندازیم 
خخخخخ😅😅
ایده ی جالبی بود اسپانسر نمیخواین؟🤔
سلام.
جالب بود.
بحث پیچیده ایه.
البته شاید چون موی صاف توی شعر نمیگنجه به همین خاطر نمیگن مو صاف و مو قشنگ منییی.
:)
حالا نمیشه بگنجه؟!🙁
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan