عشق هملت،واقعی یا افسانه ای؟

بنظرتون،کسی پیدا میشه که شما رو آنچنان که هملت معشوقش رو دوست داشت،دوست داشته باشه؟

 

یا این عشق رو فقط میشه تو افسانه ها دید؟

 

بالاخره یه چیزی ارزشمندتر از عشق واسه هر آدمی پیدا میشه که بخاطرش قید عشقو بزنه.

شاید

یه قصه ست=)

چرا

دختر باد به نظر من ما انسان ها دائما در حال تغییر هستیم حتی نظرات و دیدگاه های ما هم میتونه یک روز روی یک موضوع تاکید بسیار کنه و روزی برسه که کاملا با اون موضوع مخالف باشه. 

برای همین اصلا نیازی به بحث روی یک موضوعی که خیلی ها دارن راجبش بحث میکنند و به نتیجه ای هم نرسیدند نمی بینم.

این هدیه از من رو داشته باش: 

https://motamem.org/%d8%ac%d8%af%d8%a7%d9%84-%d9%85%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%b9%d9%82%d9%84-%d9%88-%d8%a7%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%b3/

بله نظر شما هم محترمه

ممنونم:)

من فانتزیم از این عشق فانتزی های توی افسانه هاست 

بنظرم هست و بسی امیدوارم 

امیدوارم برات اتفاق بیفته:)

اول باید ببینیم منظور ازعشق حقیقی چیه؟

از نظر هر فردی هم به یه شکل دیده و تعریف میشه.

 

 

درسته

شما بگید

عشق حقیقی با عشق هملت زمین تا آسمون فرق میکنه :)

 

 

ینی میگید عشق هملت یه افسانه س و به عشق حقیقی تبدیل نمیشه
جمعه ۱۸ مرداد ۹۸ , ۱۴:۴۲ Dυʀᴡíɴ Fēʀᴅìnanᴅ

اتفاقا مربوطه ... در غیر این صورت عشق نیست ... یه دوستی خیلی صمیمانست که زود گذره :///

یه خورده از جوابت گیج و منگ شدم ... احساس میکنم منظورمو نفهمیدی 😐

نه کاملا متوجه شدم منظورتو
فقط میخوام بگم از نظر من عشق یه اتفاقه و مکمل هم بودن زیاد تاثیرگزار نیست 
هستا،خیلی کم
ویژگی هایی که ادما رو مکمل هم میکنن،در عشق،میتونن باعث بشن ادما باهاشون کنار بیان
نمیدونم تونستم متوجهت کنم یا نه

نه ،اون عشقی که تو افسانه ها یاد شده رو شما هیچ جا نمی تونی پیدا کنی 

معنای خود عشق علاقه شدید قلبی هست ،این علاقه سرخود با کسی که تا بحال ندیدیش یا یکبار دیدیش بوجود نمیاد ،طبیعتا نیاز به آشنایی و صحبت و هم کلامی هست اونم به صورت مداوم و در طول زمان . 



نمیدونم شاید نظر شما درست باشه

اصلا چیزی به نام عشق در کل وجود نداره .

این علاقه هایی که بین دو طرف پیش میاد یه نوع عادت هست در اثر مصاحبت و گفتگوی زیاد ،ولی نمیشه اسمشو عشق گذاشت 

پس شما کلا عشقو باور نداری؟
ولی بنظر من،عشق حتی بدون مصاحبت هم اتفاق میفته
همه ی ادمایی که عاشق همن،صرفا باهم در ارتباط نبودن
جمعه ۱۸ مرداد ۹۸ , ۱۴:۳۵ Dυʀᴡíɴ Fēʀᴅìnanᴅ

احتمالا ...

هیچ دونفر آدم شبیه هم توی دنیا پیدا نمیکنی ، ولی مکمل و عاشق همچون هملت حتما پیدا میشه 🙄🙄 پس این عشق میتونه افسانه نباشه ...

فکر نکنم زیاد به مکمل هم بودن مربوط باشه
عشق اتفاق میفته،حتی اگه از هر لحاظ فاصله ی زیادی بین آدما باشه

بنظر من امکان‌پذیر پیدا شدن چنین عشقی،فقط کافیه باور به تحققش داشته باشی .

موافقم

افسانه 

چرا؟

شاید پیدا بشه 

ولی مگه مهمه که پیدا بشه؟

اینکه عشق حقیقی تو زندگیتون باشه مهم نیست؟
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan