هستی؟

گفتا شیخا من آنچه گفتی هستم

آیا تو چنان که می نمایی هستی؟!

نخیر نیستیم ...
باشه خب چرا میزنید:(
پنجشنبه ۲۲ شهریور ۹۷ , ۱۹:۴۳ ما جــــــــღــــــدہツ
عااالی:)))
ممنونمم
جمعه ۲ شهریور ۹۷ , ۲۳:۱۳ فاطمه سادات داوری
میشه وبلاگ من رو در پیوند سایتتون قرار دهید تا قرار دادی پیام بده تا من هم سایت شما رو در پیوند سایتم بگذارم
چشم فقط بعدا هم یاد اوری کن چون الان نت ضعیفه
عالی
ممنون:)
سلام
جالبه.میرم به حالت تامل
سلام
:)
فکر کنم از عطار نیشابوری باشه :) بازم مطمئن نیستم.
اره منم گشتم 

شیخی به زنی فاحشه گفتا مستی
هر لحظه به دام دگری پا بستی
گفت شیخا هر آنچه گویی هستم
آیا تو چنان که می نمایی هستی؟

ممنونمم:)
خوب گفته
اره
:)))) از؟
نمیدونم راستش
نه نیستم
:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan