من خوشحالم😍

تولدم نزدیکه البته از نظر خودم نزدیکه از نظر بقیه هنو کوووو تا تولدتتتت شاید باورتون نشه اما از الان کلی براش ذوق دارم...به نظرم هرکی بگه تولدمو دوس ندارم یا کادو دوس ندارم دروغی بیش نیست😁داره تعارف میکنه جان شما😁همه تولد و کادو دوس دارن 

خلاصه دارم سعی میکنم حالم عالی باشههههه و پر انرژی باشم،اینم بگم که این روزا هوای ارومیه بهترینه،انقدر خوب که فقط دنبال بهونه میگردم تو این هوا بدوم،میخوام یروز برم پارک بانوانو و با موهای باز کلیییی بدوم😍

امروز یکی از دوستام گف بیاین جشن هالوین بگیربم😮قرار بر این شد همه کس و همه چیز را پیچانده و جشنی بس مختصر بگیریم و حالش را ببریم


حال دلتون پاییزی اونم از نظر خوبش😉

درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan