چرااا

بگم چقد عصبیم یا خودتون حدس زدین؟

سلام دوست عزیز🌸☺
وبلاگ خیلی خوشگل و خوبی داری 😉 بهت تبریک میگم😎
چندتایی از پست هات خوندم به نظرم جالب و خوب بودن من کلی خوشم اومد😍✔
ازت دعوت میکنم به ویم سر بزنی. روزمرگی هامو توش مینویسم شاید حوصله حرفا و درد و دل های منو نداشته باشی، نمیدونم ولی خوشحال میشم بهم سر بزنی. و اگه دوست داشتی دنبالم کنی.
منتظر حضورت هستم....امیدوارم اسم قشنگتو توی کامنت ها و دنبال کنندگانم ببینم☺🌸
شما تکرار بازی ببین شاید برنده شدیم
[یک موز بر میدارد و میرود]
😓
خوب بازی کردن مخصوصا دفاع !
دفاع فوق العاده بود
عوضش ما مقابل یه تیم قدر که خودشونم فهمیدن مثل کوه وایساده بودیم تازه یه گلم زدیم که متاسفانه قبول نبود...
ما خیلی خیلی خوب بازی کردیم مورد توجه همه دنیا هم قرار گرفت...
ولی اون گل لعنتی شانسی بود دیگه...
اره عالی بودن بچه ها خیلیییی خوب بودن 

واقعا شانسی بود
ولی بازی قشنگی بود :)
اره خیلی هیجان داش
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۹۷ , ۰۲:۰۹ رضا `پسر از جنس پدر`
ایران همت کرد دمشون گرم گلشون الکی بود اینا .
اره خیلی عالی بازی کردن 
بازی چیه🤔🤔🤔
😒
بدشانسی واسه چی

تجدید شدی🤔🤔🤔
ندیدی بازی رو 
بگمم متوجهش نمیشی
حالا چرا ناراحتی🤔🤔🤔🤔
بد شانسی
بد شانسی
بد شانسی
فقط اون گلی که رد شد و اون خوش حالیای به بن بست خوردمون...
افسااااااییدددد ایوااای 
من داشتم میرقصیدم رسما
مگه دیشب نبود🤔🤔
نه
فوتبال چی🤔🤔🤔
ایران_اسپانیا
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۹۷ , ۰۱:۳۹ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
80میلیون نفر همینجورن الان!:)
اخ اخ:(
چرا؟🤔😂😂😂😂😂
فک کنم فوتبالو ندیدی
نه بگو  نمیتونم حدس بزنم🤣🤣🤣🤣
عصبیم
میدونید 
یه جورایی شبیه گل ایران به مراکش بود دیگه
غیر اینه ؟؟؟
اره واقعا
ولی خیلی خوب بازی کردیم 
گلش خیلیییی سوزوند منو:(
گلِ مسخره‌ای بود. اگه قشنگ بود باز می‌شد تحمل کرد.
اره 
حالا مراکشو درک میکنم
چرا؟؟؟
حق که به حق دار رسید
:)
گلش خیلی مسخره بود 
خیلی

مث مال مراکش 
ولی قبول دارم ابرومندانه بود
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan