می دانید که

من یاد گرفته ام از هر کسی که مرا بخاطر خودم نخواهد فاصله بگیرم ودور بشوم...چه دوست،چه رفیق،چه خواهر یا برادر و چه خانواده

من برای خودم ارزشی دارم و برای خودم ارزش قائلم

می دانید که رفیق زیاد است اما کم،رفیقی که تو را بخاطر شبی که شکست خورده و غصه دار شده بخواهد رفیق نیست،تو را بخاطر حرف هایت میخواهد...

یک نصیحت دوستانه:)

این خودتان هست که همیشه پیشتان میماند،خودتان هست که در غم ها اشک هایتان را پاک می کند و پایه برای دیوانه بازی هایتان است،خودتان هست که همیشه هست

خودتان را دوست داشته باشید،قدرش بدانید:)

نازش را بکشید😊😇

خواهش لطف داری
:)
شنبه ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۴:۳۹ وحیده پوربافرانی
دقیقا...
ممنون از حس خوبی که دادی و حرفهای متین و درستت
:)
خواهش میکنم عزیزم:)
در سریال معلم دهکده؛ نامزد معلم ازش میپرسه شما که قاضی بودید چرا رها کردید و معلم شدید؟
ایشون جواب میدن:
چون وقتی به مراجعینم و مجرمینی که پیش من می آمدند دقیق می شدم 
می دیدم که اونها کسانی هستند که یا آموزش ندیده اند
و یا آموزشی که دیده اند درست نبوده و به خودم گفتم: به جای پرداختن به شاخ و برگ باید به اصلاح ریشه بپردازیم.
و ما چقدر به معلم دانا بیش از قاضی عادل نیازمندیم
برای فرزندانمان قصه هایی بگوییم که بیدار شوند نه قصه هایی که به خواب فرو روند
بیداری وجدان و خرد دلنشین تر از خواب است
عالی بود ممنون👌
کاملا موافقم : )
ممنون:-)
چقدر زیبا و دقیق ...
بیگ لایک.
:)
ممنون:)
اذیتم کردم ..
تازه یه موقع هایم دوسش نداشتم :(
ازین به بعد دوسش داشته باش:)
هیچی دلم برای خودم سوخت ..
چرا عزیزم
ببخشید ، مایی که خودمون ناز نداره باید چیکار کنیم؟ :(
ای بابا:(((
شما دوسش داشته باشید ناز میکنه براتون:(
:(
چرا غمگین:(
حقیقتِ محض ^_^ قدرمُ بدون من! :) .
:)
👌👌👌
:-)
جمعه ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۷:۵۵ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
بسیار زیبا
ممنون
جمعه ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۷:۴۸ ی دختر دهه هشتادیツ
هعییی آجی...
سعیمو میکنم..
ممنون بخاطر حرفات خواهری...
خواهش میکنم عزیز دلم:*
جمعه ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۷:۴۵ ی دختر دهه هشتادیツ
سخته آبجی سخته...
چون بقیه بهم یاد دادن خودمو اصن آدم هم حساب نکنم...
گگگگگگگگگگگ
هعیییی ببخشید آجی...
تو برا خودت زندگی میکنی نه برا بقیه 
باید یاد بگیری که خودتو دوست داشته باشی
چون در اینده روزهایی رو تجربه خواهی کرد که خودت خواهی ماند و خدات

معذرت برا چی عزیزم:)
واقعا درست میگین
ممنونم:-)
جمعه ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۷:۴۳ ی دختر دهه هشتادیツ
اونکه آراه...
همیشه هست..همیشه همیشه...فقط این منم که همیشه نیستم...
دلم میگیره از خودم...
خودت همیشه باهاته 
باهاش حرف بزن 
بغلش کن
خودتو دوست داشته باش
دلگیر نباش ازش
جمعه ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۷:۴۱ ی دختر دهه هشتادیツ
اینکه در دنیا تنها باشی..گریه داره...نداره:(
تنها نیستی که جانم
خدا همیشه پیشته:)
جمعه ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۷:۴۰ پریسا سادات ..
فازی جون ممنون بابت این پست:)
خواهش میکنم عزیزم😍🌹
جمعه ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۷:۳۹ پریسا سادات ..
عالیــ
باشه
;-) 
جمعه ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۷:۳۹ ی دختر دهه هشتادیツ
لایک واقعا:'(
عزیزم:'(
چرا گریه 
بخند:-)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan