دو کلام حرف از دلتنگی

تو این پست برای کسی که دلتنگشید یه نامه کوتاه بنویسید و آخر کامنت یه اسم مستعار براش انتخاب کنید

مثلا:برای ف.ق

:)

خاک بر سرت که نیستی، باشه؟ =))))
 برای اویی که نمیدانمش
🙄
شنبه ۴ اسفند ۹۷ , ۲۲:۱۲ دختری از جنس باد
بریم دور دور و پپرونی بزنیم؟:)

برای هیچکی
کاش این هفت هشت ماه مزخرف هم هرچه زودتر تموم شه تا دوباره امیدوار باشم به دیدنتون:)
ضمنا هنوز جرئت نکردم برم طرف وویسای پارسال که صدای جفتتون هم توشون هست...
.
برای شین و به آفرید:)
.
میدونم خیلی تنبلم که دوتا ننوشتم:))
عزیزم:')
داره میره برای همیشه از دنیای وبلاگ نویسی



"نشود فاش کسی انچه میان منو و توست"
خدافظ
برای خودت
مواظب خودت باش

خداحافظت باشه همیشه
بودنت یا نبودنت فرقی نمیکند:)
من هر گاه به تو فکر میکنم لبخند میزنم:)


برای محرم رار
موفق باشی 
برای میم
ایشالا:)
به سلامتی روزی که زنده بود هوای همه رو داشت

پ . ب . ع
:)
سلام
هیچوقت کلیشه‌دوست نبودم، ولی دیدن شما در اون شب و در اون باران تنها کلیشه‌ای که دوست دارم تا تموم شدن دنیا هر روز و هر روز اون رو تکرار کنم. دوباره روبروی حرمتون وایستم، دوباره وسط نماز بارون بگیره خیس شم، دوباره دم عیدی برم رو پشت بوم، تولد مادر،نزدیک عید،بشینم نزدیک آسمون، دست بزنم و رو به خیابونی که به حرمت میرسید زیر بارون، اشک شوق و شُکر بریزم. دلتنگم آقا. خیلی.
برای ع.

:)
يكشنبه ۲۱ مرداد ۹۷ , ۱۵:۰۵ رضا `پسر از جنس پدر`
 من که دلتنگی هم شبیه تو نیس ای دوست ولی یه نوشته به تمام کسانی که چند وقتی همراهم بودن و بعدش ادامه مسیر راهشون با من عوض شد ...
دوستان عزیزم سلام امیدوارم هر کجای این دنیا خاکی باشید همیشه در حال شادی و خوشی باشید چون رسالتی جز این نداریم ، همیشه در حال رشد و شکوفایی باشید و در آخر جوری زندگی کنید که حسرتی نداشته باشید واسه روز ها رفته ، حسرات و دلتنگی نداشته باشید واسه کسایی که بدون دلیل تنهاتون گذاشتن ، همیشه لب هاتون جوری خندون باشه که وقتی من شما رو میبنم تو قلبم قند اب کنن ... همشه شاد و خندان باشید ... بدرود
ب.ه.م.ه
خیلی هم قشنگ؛)
بخیر باد یاد زردی های زنگ زده ای که روزی درخشان بودند
برای ف.ق
عزیزممم:')
هعیی نامرد ، کجا رفتی ، شیش هفت ساله ندیدمت ؟ میدونم هنوز تو مشهدی ! (پ.و)
:)
😄😄😁😁
-_-
نیدونم
برای الف ب پ ت...ن و ه ی
😦😦😦😦😦😦😦
:/
فعلاً مغزم قفله :)
:/
دلم تنگه ...
برای همه :)
:)
دوشنبه ۱ مرداد ۹۷ , ۲۲:۳۵ دنیای غم و اندوه ...
به امید روزی که همیشه پیشم باشی تا به بخاطر نبودنت، منت کسی رو نکشم.
خ.م.پ.د
:)
عزیزم کجایی؟ دقیقا کجایی؟ 
برای نیمه گمشده
:)
دوشنبه ۱ مرداد ۹۷ , ۲۲:۳۰ دنیای غم و اندوه ...
دلتنگ خودم گشته ام...
:)
دوشنبه ۱ مرداد ۹۷ , ۲۲:۲۹ دختری از جنس باد
کاش زودتر بیایی همین

برای محرم راز:)
سلام
در انتظار روزی که پایان اسفند 95 دوباره تکرار بشه..همه چیز وهمه اطلاعات مو بزارم پشت در دوکوهه...و لذت اون یک هفته...
برای حسینه حاج همت
:)
دوشنبه ۱ مرداد ۹۷ , ۲۲:۲۳ دختری از جنس باد
به امید روزی که صدای ماشینت رو دوباره از بقیه ماشینا تشخیص بدم وقتی از کوچه میپیچی:)
برای بابام
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan