یکم حرف بزنید داااا

حقیقتا خسته شدم از بس صفحه رو بستم و باز کردم

بیکارم:/

بیاید حرف بزنیم

اگه کسی اینجا رو چک کرد، یه پیشنهاد واسش =)))
Here I wait/ daal band رو گوش بدید و غرقش شید ^_^
من به هرکی پیشنهاد موزیک نمیدما ،_،

حق اضافی قائل شدی به خواننده های من😂
قربونت خببب
میخوام بخوابم خب زود باید پاشم
شلیل خوبه
عه خب بخواب
اره عالیه😂
سه شنبه ۲۳ بهمن ۹۷ , ۲۳:۲۸ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
میتونین وقتی هایی که حوصله تون سر میره نقاشی بکشین یا کتاب بخونین ...
البته یادش بخیر یه زمانی وقتی حوصله ام سر میرفت game بازی میکردم ....

الآن درس و دانشگاه نمیزاره :(
اتفاقا کتابمم خوندن
نقاشیمم کشیدم
گیم هم بازی کردم رکورد زدم سوختم دیگه حوصلم نکشید باز بازی کنم
داغان شدم از جوابت
اصلا حرف نزنیم😶
اغااا با لحن عاجزانه بود
حرف بزنیییم
یکم حرف بزنیم؟
نه زیاد حرف بزنیم
شبکه یک نمیدیدم:|
عه چه عجیب
اخه امشب هرکی شبکه یک میدیده گفته دماغت چاقه؟؟
سه شنبه ۲۳ بهمن ۹۷ , ۲۳:۱۵ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
ما یه استادی داشتیم میگفت "دااا یانی اعتراض" الآن شما اعتراضی دارین از "دااا" استفاده کردین؟؟
اره دیگه
حوصلم سر رفتههه
عه بسلامتی 
کلاس چندی!؟
بله دوستان دیگه هم اون اوایل گفتن ولی این شلم شومبا از خودمه  یکی از اصطلاح های اخراعی خودم 
بماند

اها 
خوبی؟
سلامتی؟
دماغت چاقه؟:)
و تمام:|
مرسی تو خوبی

عه تو ام که داشتی شبکه یک میدیدی
:/
خوبیم خداروشکر 
اووووم خوب نمیدونم چی بگم 
شما یه چیزی بگید 
دانشجویید!؟ دانش اموز !؟ ...
دانش آموز

ولی به نظرم شلم شوربا درست تره تا شلم شومبا
یک نخ یک نخ تبدیل میشه به هزار نخ 
پاشو ببینم-_-
😂😂😂😂😂😂
آخییی 
پاشو حاظر شو ببرمت ترکت بدم🤦‍♀️
بابا یه نخ سیگار که این حرفا رو نداره😂
سلام 
چطورین
خوب زیرشو کم کن تا سر نره 😁😁😅
چی بگیم
سلااام
وااای مرسی هستین
😁😁😁
شما خوببببیننن
هرچی دل تنگت میخواهد بوگو
به اون مرحله رسیدی؟😳
به این زودی؟😳😳
میگم میخوای حوصله‌ت رو هم بزنیم؟ زیرشو کم کن!😁
ارههههه
افتادم تو کار دود و دم🚬
واااای خیلی خوب میشه😂
بدترین اتفاق ممکن حوصله سر رفتنه-_- 
حوصله که سر بره، کم کم دل آدم میگیره 
افسرده میشه
میره سراغ دود و دم
معتاد میشه 
میمیره
😂😂😂
معتاد شدم رف😑
سیگار من کووو
ببخشید سلام^_^
من خوبم، تو خوبی؟
واای خیلی حوصلم سر رفته
چی بگیم‌؟ :)
وااای یکی اومد
سلااام
حالت چطورهههه
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan