لطفااا

خواهشا همه برید و استوریای این پیجو ببینید

همه لطفا همههه

 

کلیک

منظورم همین استوریس ! یکم هنگولیدم

هیچی
چند تا خاطره ی ازار جنسیه

این یارو چی میگفت 

کدوم یارو؟
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۹۸ , ۱۸:۰۹ Dυʀᴡíɴ Fēʀᴅìnanᴅ

انقد عصبی شدم گوشیمو پرت کردم .... الآن گلسم شکست 😐😐😐

ای بابا
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۹۸ , ۱۷:۴۹ Dυʀᴡíɴ Fēʀᴅìnanᴅ

آره آره ... من منصرف شدم ... واقعا پسرا باید ببینن ...

اولش فک کردم تبلیغ کیف و لباس و وسایل دخترونس ... بعد که رفتم تا تهش ک یه چیزای دیگه ای دیدم ☹☹☹ .... 

واقعا *** تو هفت جد و آباد هر مردی که مث *** اینجوری به جامعش نگاه میکنه و رفتار میکنه ....

 

شدیدا طرفدار و حامی دخترا 😎🤗✌

مرسی حمایت
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۹۸ , ۱۷:۳۳ Dυʀᴡíɴ Fēʀᴅìnanᴅ

حداقل میگفتی بجز پسرا 😐😐😐

اتفاقا پسرا باید بخونن
برا دخترا که تقریبا عادی شده!
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan