کی بهتر از تووو

قبلا راجب پسر همسایه گفتم براتون،که کل بچگیمون باهم بود،بعد کلا کودکی عاشقانه ای داشتم من😂😂😂

وقتی اهنگ کی بهتر از تو از عارف خیلییی رو بورس بود،ما هم در دوران جاهلیت به سر می بردیم-_-بعد با این اهنگ دوچرخه میروندیم دو تایی، یه روز قرار شد من و خانواده ی گرامی یه هفته بریم مشهد...منو علی رو غصه گرفته بووود که یه هفتهههه بازی نمیکنیییم،بعد اومدیم برا هم نامه بنویسیم😂😂😂این اهنگو باز کردیم شروع کردیم نوشتن،حالا متن نامه:

علی جانم،علی جانم،در این سفر دلم برایت تنگ می شود

مراقب دوچرخه ام باش دزد نبرد چون اگر ببرد دیگر نمی توانیم باهم دوچرخه برانیم😂

و کلی چرت و پرت دیگه-_-

جالب اینجاس وقتی از مشهد برگشتیم رفتم دوچرخمو درارم بازی کنیم دیدم دوچرخه م از شدت تمیزی بررررق می زد،نگو مامانم کلیدو داده که خانوم همسایه بره گلا رو اب بده،اینم کلیدو کش رفته،رفته دوچرخمو شسته که مثلا منو سورپرایز کنه😂😂😂


اهنگو یهو یجا شنیدم کلی خاطراتم زنده شد:))))




الهیی خب بهش یه پیام بده ...
شاید اون چیزی که تو فکرمیکنی نباشه..یه خبر بگیر
اگه دیدی دوست دختر داره و بایکی هستش و اینا بیخیالش بشو:)
من اصلا قصد دیگه ای ندارم برا پیام دادن
فقط خواستم حالشو بپرسم همین
دوست دختر داره بخاطر همینم تاحالا پی ام ندادم بش
بهش پیش‌نهاد دوچرخه سواری بده دوست‌دخترشو ول می‌کنه D:
مشکل اینجاس من دیگه دوچرخه ندارم:(
آخی...
عشق دوران کودکی خیلی خوشمزست.
ناکامی بعدش هم خیلی تلخه.
درسته:)
آهان قسمت نبوده پیام بدی بهش :))
اره دیگه:)
😂😂😂 الان علی آقای ما کجاست ؟ 
راه ارتباطی داری باهاش 
همچنان دیوار به دیوارمون
چند وقت پیش تو اینستا پیداش کردم تا بهش پیام بدم و حرف بزنیم
اما دیدم رو بیوش اسم یه دخترو زدم
کلا بی خیال شدم،بوی دردسر میشنیدم:/
جمعه ۲۴ خرداد ۹۸ , ۲۲:۵۶ فرشته ی روی زمین
چه با احساااااس  : )
 منم یبار داشتیم با پسر همسایمون دوچرخه سواری میکردیم..من خوردم زمین دستام هم رو زمین باز بود...اینم خیلی خونسرد اومد با دوچرخه از رو دستم رد شد :|
خیلییی:)

خشونت در چه حد-__-
😅
فقط اون قسمت مواظب دوچرخه ام دزد نبرد که دیگه نمیتونیم دوچرخه برانیمD:
مگه خودش دوچرخه نداشته ؟
چراااا داشت
مال اون بزرگتر از مال من بود
بعد من پام به پدالای دوچرخش نمیرسید
منو سوار میکرد هلم میداد
هعییی یادش بخیررر
خدا این همسایه های رمانتیک را زیاد کنه...
ایشالا😂😂
پس مبارکه یه عروسی افتادیم :دی
اون الان دوس دختر داره🙄
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan