گااااد

تو پست قبل گفتماااا میخوام برم به علی دایرکت بدم

منصرف شدم

بپرسید چرا-_-

حالا واقعا جدا از شوخی اون علیه کیه؟
و چرا منصرف شدی از پیام دان بهش؟؟؟
رفیق فاب بچگیام
دو تا پست قبلو بخونی میفهمی

چرا؟چون رل زده بود منم دنبال دردسر نبودم
واسه چی میخواستی اصلا به من دایرکت بدی؟
اصلا ایدی منو از کجا پیدا کردی؟
اصلا من برای چی خودمو با اون علی اشتباه گرفتم؟
اصلا اون علی دیگه کیه؟
اصلا چرا بهش پیام ندادی؟
اصلاــــــ....
اغااا قلبم وایسااااد
چه شوخی ایهههه
لعنتی باورام فروریخت💔
اسراش اصن =))))))
من دلم ایسگا میخواست خب ^_^
هعییی:))))
اوهوم شاید کار درستو کردی 

نگید اوهوم دیگهههه😭
اره فک کنم
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۲۰:۲۷ مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
خخخ باز خوبه تو بیو طرف رو چک میکنی خخخخخ🤦‍♀️


+هیچ وقت فک نمیکردم بیو انقده مهم باشه😑🤦‍♀️
منم فک نمیکردم😑
آهان.
بله
خوندم و فهمیدم .

متوجه نشدم خوب یعنی چی
اسرام
ینی رل زده
ترسیدم رلش بیاد مورد عنایت قرار بده منو
چرااااا!!!!؟؟؟
من خوشحال بودم پی ام میدی و میای برامون مینویسی
والا خودمم خوشحال بودم تا اینکه رفتم تو اینستا پیداش کردم دیدم رو بیوش زده asram💜
کلا بیخیال شدم
گفتم فردا رل مردم میاد مورد عنایت قرار میدتم-_-
چرا؟
رو بیوش زده بود asram💜
گفتم خدا من الان به این پی ام بدم میفتم تو دردسر
علی کیه؟

چرا؟
پست قبلو بخونید میفهمین

رفتم تو اینستا یافتمش دیدم رو بیوش زده asram💜
منصرف شدم برگشتم-_-
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan