چکیده ای از گپ خانوادگی

-فاطمهههه

_فاطمااااا

من:دربد ده یاتمااااا

+چوبانا داش آتماااا

صدای حضار:احسنت احسنت

یکی هم بود که می گفت فاطما، ازین قاتما(؟)
یعنی چی این ازین قاتما؟
بستگی به تلفظش داره
اوزین قاتما ینی دخالت نکن
😅😅بالاخره گرفتم 
😂
نه.
خب پس ترجمه در جواب کامنت آرام جان هس
من که نفهمیدم چی شد؟
ترک هستین؟
خخخخ
یعنی چی به چوپان سنگ ننداز😅
گویا بچه ی بدی بوده به چوپون محلشون سنگ مینداخته
سه شنبه ۲۳ بهمن ۹۷ , ۲۳:۳۸ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
😂😂😂😂😂😂
احسنت احسنت
😂
هم نظر آرام جانم:)
تو جواب کامنت آرام جان ترجمه کردم
ترجمه لطفا:)
خب اخه مربوط به قافیه س ولی چشم
+فاطمهههه(تو ترکی میگیم فاطما)
-دربد ده یاتما(در دربند نخواب:/)
+چوبانا داش آتما(به چوپان سنگ ننداز:/)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan