بهترین جمله ای که شنیدید چی بوده؟

پرسیدم ازش:

_بهترین جمله ای که از کسی شنیدی چی بوده؟!

فکر کرد فکر کرد فکر کرد...

گفت:

 سکوتش که سرشار از جملات ناب از جنس "دوستت دارم" بود...



پ.ن:من از شما میپرسم،بهترین جمله ای که از کسی شنیدید چی بوده؟!

سوال سختیه
خوب فکر کن؛)
سلام
میم مشکلات بردار ،چی میشه...زندگی همینه...
یکی هم خدایا پاکم کن،بعد خاکم کن...
خیلی هم عالی:)
.I am dangerous for you
:|
از دیالوگای یک فیلم.
البته چندتا جمله دیگه هست.
:)
خب بفرستین
بنده ی من! سوگند به حق خودم دوستدار تو هستم،پس سوگند به حق من برتو، مرا دوست بدار...
خیلی قشنگ:)
جمله "این نیز بگذرد".
از یه دوست با تجربه شنیدم.
:)
بله:)
بهترین جمله ای که شنیدم از مادرم بود 

بهم گفت تو متفاوت ترین پسری هستی که من دارمش.
:)
:-)
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۹۷ , ۱۴:۰۳ رضا `پسر از جنس پدر`

همیشه کسی رو برای دوستی انتخاب کن که اونقدر قلبش بزرگ باشه که !لازم نباشه برای اینکه توی قلبش جا بگیری خودتوکوچیک کنی از یه دوستی که الان نمیدونم کجاس 

قشنگ بود:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan