تورکی

سوزلر باشا چاتدی و من؟منده باشا چاتدیم،اله اوجور که بیر نفر دریانین سویو گوتولانان سورا بالیخ دالیجا اولا منده سوزلر گوتولانان سورا منتظرم تا سوزلر باشلاسینان آمان دونیادان که منه ده سوز ساخلامیپ،منی که تک بیر امیدیم یازماخدی کلمه لریم آز گالیلار،گوتولولار،آی دونیا نمنه ادین بیزنن که بیر دنیا آرزوموزو توکدوخ سنین دامنیین،الله سنی چوخ ایستیرم آما هچ کس بیلمز نقدر و تک اوزون آنّیا بیلسن:)


چوخ گوزل 
تورک ملتنین همیشه پرچمه یوخاردَ

چوخ ساغولون
بله یاشاسین تورک😎✌
پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷ , ۰۱:۱۴ رضا `پسر از جنس پدر`
تورک تورک تورک تورک سُوزو گآل  ماز تورگون اورگه دولدوُ سُوز نن آلله انشاالله بلوُوا کمک السن یاشاسین تورک هم میهن میزی .
چوخ ساغول
یاشاسین

عه! :) منده همچنین :))
:)
من؟ آذربایجانیام تبریزلی ^_^
سن؟ :))
ارومیه لی😁
چوخ خوشبختم تانیدیخیمنان
چوخ گوزل ...
یاشاسین آذربایجان ...
یاشاسین تورک دیلی.
:)
ساغولون:)

یاشاسین😎✌
دگه دگه :|
😑✌
ببین سو تفاهم نشه ها...!
ما اصالتاً ترکیم.هم ملیت، هم لهجه (تا حد بسیار جزئی )، هم رفتار!:))
ولی از گفتار در همون حد "من؟" حالیمه:|

ترک کی بودین شمااا😀
چرا خبببب😂😅
چهارشنبه ۲۷ تیر ۹۷ , ۲۲:۴۰ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
یاز
یاز
گِنَده یاز
همه ترکا😂😍

یازیم دااا چشم:)
چه متن خفنی:||

:))
😂😂الان ترجمه میکنم
یاشاسین تورک میلّتی✌️💙
چوخ گوزلیدی :'(
یاشاسین😎✌
ساغول
هارالیسان؟🙄
به جز "من؟" بقیشو ترجمه میکنی؟:|
چشم پست بعدی ترجمه میکنم😅
یاشاسین تورک
یاشاسین😎✌
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan