بی معرفت شدم؟




پ.ن:بی معرفت شدم؟نه ها...فقط کامنت نمیدم 

نسیم دلنشین اب و هوای دختری از جنس باد،کمی طوفانیه

چه زیباست...
ممنونم
دوشنبه ۲۸ خرداد ۹۷ , ۱۸:۲۴ رضا `پسر از جنس پدر`
از عکس های که از اسمون گرفتی معلومه . دلت شاد به زودی خوب میشی همه رهگذریم :)
:)
دل تو ام شاد 
اره همه رهگذریم
اشکالی نداره
پست عای شاد بزار که حالت خوب بشه
😊🌷
چشم 
مرسی از توجهت😇😊🌹
دوشنبه ۲۸ خرداد ۹۷ , ۱۷:۴۵ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
نسیمتون , نسیم شه امیدوارم :)

عکس های زیباییه ولی عکس دوم خیلی زیباست
ممنونم

لطف دارید شما:)
چرا کامنت نمیدی خب
راستشو بخوای اصلا حس و حالم خوب نیس میدونم اگه کامنت بدم حال بدمو به شما هم منتقل میکنم و من نمیخوام شما بد باشید خب:(
چه تصاویر زیبایی ...
علی الخصوص اولی (بسیار زیباست)
:)
ممنونم لطف دارید😊🌹
:-)
عکس های قشنگیه!!

دلتون شاد
تقدیم به شما😊🌹
ممنونم همچنین
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan