یه معرفی بریم

یه معرفی کوتاه

اسم من فائزس

ولی همه جا بهم میگن فازی

فامیلیم قلی پوره

ترکم

اهل شهر ارومیم

عاشقانه مینویسم

یه رمانم دارم که در صف تاییده

همین دیگه

سوالی بود بپرسین تا حد امکان جواب میدم

يكشنبه ۱۳ اسفند ۹۶ , ۲۱:۳۰ هــَمــٰزاٰد مـَـرگـــ... ...
چشممممم حتمن!!
خوشحال میشم ی رفیق بیانی رو ببینم :))
🌹🌹🌹🌹🌹💜
يكشنبه ۱۳ اسفند ۹۶ , ۲۱:۲۱ هــَمــٰزاٰد مـَـرگـــ... ...
عااااباریکلااا
😍😍😍😍
اگه ارومیه اومدی حتما بهم بگو اگه شد بریم کافی شاپ
دوست دارم ببینمت
يكشنبه ۱۳ اسفند ۹۶ , ۲۰:۵۰ هــَمــٰزاٰد مـَـرگـــ... ...
نوچ متاسفااانه اهل ارومیه نیستم ...
اهل مناطق ازاد بخش شمال استانم!اگ پیدا کردی!؟😉
ماکو؟!
يكشنبه ۱۳ اسفند ۹۶ , ۱۷:۰۴ هــَمــٰزاٰد مـَـرگـــ... ...
هم استانیم😊
عههههه نزدیکیم کهههههه
دختر اگه ارومیه بودی خوشحال میشم ببینمت
خیلی عالیه؛)
🌹🌹🌹
چه خوب :))
🌹🌹🌹
شنبه ۱۲ اسفند ۹۶ , ۲۳:۰۸ هــَمــٰزاٰد مـَـرگـــ... ...
عایــــــــــــم ترک🙌
عهههه اهل کجاییی
فائزه و ترک زبان
زیباس واقعا
موفق باشید
اسم رمان رو هم لطف کنید که سر قرصت مطالعه کنم:)
راستی چند سالته؟ خخخ
مرسییی
رمانم هنوز تایید نشده 
اگه تایید شه
انتخاب خودم 
"کافه دلتنگی"
من حوالی 18 سالمه
فازی؟؟؟؟چه آدمایینها..
همون فائزه بهتره که
پس منتظر رمان باشیم؟
سوال که زیاده..فضولی میشه
موفق باشی
چی بگم والا انقد گفتن فازی که خودمم خودمو از روی عادت فازی صدا میکنم😂
رمان که بله اگه تایید شده منتظر باشین😉
موفق باشید همچنین🌹
اوهوم
داغان شدم با این جملتون😅😅
راستی من همون فائزه خانم صداتون میکنم🙂
داغان نشید بابا
راحت باشید هرچی دلتون میخواد صدا کنین
ماشالله همه بیانیا هنرمندنا
من 1-4میدونستم😬
البته بقیم میدونستن😒😅😅
سلام
سلام
از نظر من همه هنرمندن
فقط نمیدونن هنرشون چیه
پیداش نکردن
[نیشخند]

💜
شنبه ۱۲ اسفند ۹۶ , ۲۱:۴۶ ◈ ☼ ᶋᶏᶉῌád vᾐ ☺ ◈ ‌‌‌
چه اسم زیبایی :)

ان شاء الله موفق باشی...
ممنون لطف دارین😍
آرزوی موفقیت های روز افزون
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan