میشه براش دعا کنید؟

دوستان خواهر من مشکوک به کرونا تو بیمارستان بستری شده،ممنون میشم ازتون براش دعا کنید

مرسی

بش بگو حجامت کنه درست میشه ایشالا 

ممنون بابت پیشنهاد:)

ااووو ف  دیر جواب دادین نگران شدم 

وایییی خداروشکر 🙏😍

کرونا همینجور داره پیشرفت میکنه و شیوعش بیشتر میشه ، لطفا کلی مراقب باشید همه جوره رعایت کنید 

چشم حتما
شمام مراقب خودتون باشید:)

سلام 

 

خدا روشکر 

 

الان حالشون چطوره؟

سلام
خیلی خیلی بهتره 
مرسی بابت توجهتون

سلام 

ای واییی من 

ایشالا ایشالا که هیچ چیزی نیست ، از ته قلبم دعا میکنم که چیزی نباشه

سلام
مرسی فتل جان
خداروشکر جواب تستش منفی اومده

وای. :/

امیدوارم که کرونا نباشه.

ظهرم با چنین خبر بدی شروع شد. :|

کی فکرش رو می‌کرد؟ :(

مواظب خودتون باشین حتماً؛ ایشالا که جواب تستش منفی می‌شه.

سلام
ممنونم،خدارو شکر جواب تست منفی شد

ایشالا که چیزی نیست بش انرژی مثبت بدین :)

مرسی:)
جواب منفی بوده

سلام 

 

چه بد :(

 

ان شاالله که حالشون خوب بشه .

سلام

جواب تست منفی بوده و ممنوون
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan