میخوام حرف بزنم

میخوام حرف بزنم،راجب آدمایی که اومدن تو زندگیم،بعضیاشون موندن،بعضیاشون رفتن،بعضیاشون با دروغ منو شکستن،به هرحال...حالا میخوام حرف بزنم

میخوام بگم که چقدر از تعداد آدمایی که برام مهم بودم کاسته شده،آدمی که عاشقش بودم و اولین عشق واقعی زندگیمو باهاش تجربه کردم،و حالا اثری ازش تو زندگیم نیست...شاید حتی خودم خواستم که نباشه...اینجوری بهتره،انتظار آدما رو پیر میکنه...میخوام بگم یاد گرفتم دیگه بهش فکر نکنم...یاد گرفتم هروقت لازم باشه فراموش کنم و این کارو کردم

میخوام حرف بزنم راجب دروغگو های بزرگی که بهشون اجازه دادم وارد زندگیم شن،کسایی که با حسای زود گذر بچگانشون قلبمو آزار دادن،کسایی که قدر محبت رو نمیدونن،تو همون کسی که یک سال تمام بهم دروغ گفتی و برای ماه ها منو افسرده کردی بخاطر خبر مرگ دوستی که وجود خارجی نداشته،میخوام بگم،بخشیدمت...نه بخاطر خودت...بخاطر خودم...دلم میخواد کمی سبک تر بمیرم

میخوام حرف بزنم راجب رفقایی که گذاشتن و رفتن،هستن ولی نیستن...میخوام بگم رابطه های کوتاه مدت ارزش شکستن رفاقت های بلند مدت رو نداشتن،نمیدونم میتونم این موردو ببخشم یا نه...ولی میخوام بگم،دلم براتون تنگ میشه،حداقل برای اون صمیمیت رفاقتی بینمون...

میخوام حرف بزنم اینبار راجب خودم،دلم پره از خیلیا...ولی دارم کسایی رو که تا هروقت که بشه،منتظر حال خوبم می مونن،دوستشون دارم...درست از عمقی ترین تکه ی قلبم

😂😂😂
من از همینجا از طرف همه فنل فتالئن ها ، دروش شیمیا و قلیایی ها و اسیدی ها و تمامی وابستگان از شومو پوزش میطلبم
امید است بنده رو عفو بفرماید 😁
😂😂😂😂
فتل فتلیان عزیز،
خواستم فقط بگم که اسمت منو یاد فنل فتالئین یا یه همچین چیزی انداخت که باهاش آزمایش میکردیم چی قلیاست چی اسید=))))))
همیشه ی خدآ من تستاشو اشتبا میزدم=")))))
دلم خونه از دستت لامصب👀
فتل بیا پاسخگو باش🙄
یه موقع برام نوشتی:
+اسم؟
_فائزه
+اهل؟
_اهل دل
+موقع سوء قصد کجا بودی؟
_یاد یار، حال خوش
یادته؟=))))))
یادته دوستی نقره ای چی بود و کی بود؟
نقره خفنتر از طلاس.. حتی اگه رها شه، دور شه، میمونه این دوستی..
دیگه اسمش دوستی نیست. رفاقته.
به هرکی که رد شد از گوشه زندگیت، نمیگی رفیق
تو از گوشه زندگیم رد نشدی. صآف افتادی وسط زندگیم و شدی بزرگترین بدبختیم قلب زرد دلبرم=)))))))
دوریو بزار به حساب دل خستگی صبآ
بزار به حساب دوره درمانش
ولی یادت باشه یادشه تو رو همیشه
این مدت یادش بودی، جنگیدی که خوب شه
دوری جست.
ممنونته ولی بدجور
یادش میمونه این روزا رو 
فقط وایسا تموم شه این درمون
حالتو میگیره باز=)))))
دلقکبازی جلوی جوخه اعدام، 
نحوه اعدام؟ 
مطابق آموزشهای فرمانده 
حلق آویزت نمیکنم، از لامپ معکوس طور آویزونت میکنم بعدش میرم یه بسته سس میخرم با دوتا چایی باهم بزنیم توو رگ=]
یادم بنداز چایی نبات باشه فقط.
الان سعید میاد سنگو میزنه به شیشه میگه من اومدم 
این درو وا کن باد بیاد..
لامصب تو رگ منی
من میمونم و حسرت غربی خوشحال 
که هیشکی نمیفهمه چی دارم مینویسم جز خودت
توو بعضی جمله ها آثار رد دادگی انقد زیاده ک شاید خودتم نفهمی حتی..
نونوش قدیمی، عمه ی خراب، خواهرخونده ی اینجانب توو دوتا فمیلی خفن
تنها آشنای من در غربتها[شاعرانش کنم با زوده؟] تئاتریست خرخفن، اولین یار افرایی من، ابروقشنگ
اخماتو وا کن 
بخند و فراموش کن و بگذر که دنیا محل گذره..
فقط بیا که تولد داریم=))
صبا دریا حرف میزنه*
مخلص شما
دیوونه ی دیرین
اصن اشک تو چشام جمع شد لامصب:''''''')))))
فداتشم

فازی گلی حرف میزنه*
در عوض کلی تجربه بدست آوردی برای مواجهه با افراد ...

درسته
اوهوم خیلی موافقم  
خیلی ممنون که موافقی
حرف بزن، اینطوری میتونه خیلی بهتر باشه. شاید تو هم به جایی رسیدی که فهمیدی عشق و دوستی و محبت و صمیمیت و قدرت و شادی و هر چیز خوب دیگه همیشگی نیست. 
هر زیبایی روزی زشت میشه و هر قدرتمندی روزی ضعیف. 
هیچ چیز پایدار نیست...
و اینو هم فقط وقتی میفهمیم که از دست بدیم. حالا این از دست دادن میتونه عشق باشه، میتونه احترام و عزت و آبرو باشه یا هر چیز دیگه ای که فکرشو میکنیم. 
اینطوریه که درک میکنیم از زندگی انتظار نداشته باشیم. 

دقیقا
خیلی وقته به این نتیجه رسیدم
مرسی از توضیحاتت:)
باش خیلی موافقم حرفیه کهدخودم به همه میگم تو حال بدشون 
ولی یه وقتایی حال روحت خوب نیست یه وقتایی دلت یجوری گرفته که باید یکم غمگین باشی خوب نباشی یکم فکر کنی تا درست بشه 
ولی نباید بزاری موندگار باشه 
تو اوج هر حال بدم سعیم اینه که یه دلیل هرچند مسخره پیدا کنم واسه خندیدن
غمگین بودن نیاز آدمه
گاها لازمه گریه کنی تا حالت خوب شه
بعضی حرف دل من بود 
تنها کسی که منتظر حال خوبم باشه ۳ نفرن + دوستای بلاگیم و دیگر هیچ 
نظرت راجب این چیه؟
"خودت منتظر و باعث و بانی حال خوب خودت باش"
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan