ته تغاری

اولین نوه ی مامان بابام که به دنیا اومد،دارم راجب دخترِ داداشم حرف می زنم،من به عنوان ته تغاری کاملا یهویی فراموش شدم،همه ی توجها برا ثنا بود، حسودی می کردم ولی هیچکس هم نبود درکم کنه،هیچکس نبود بگه بچه س

اذیت میشدم ولی به روم نمیاوردم...سه ساله باران به دنیا اومده،نوه ی دوم،بچه ی داداشِ دومم،همه شدن آغوشی برای ثنا،که احساس خلا نکنه،حسودی نکنه به باران...میخوام بگم همونطور که بچه ی آخر بودم،تو لیست اولویت هم بچه آخر بودم

هوم
اوهوم
ته تغاریا که تو اوج توجه هستن !!!
  مطمن باش تو اوج توجه هستی حالا نه به شدت قبل ولی بهت توجه دارن شاید خودت یکم حساس شدی
بابا بیخیااال
الان که توجه نمیخوایم
وقتی میخواستم نبود:)
عزیز دردانه ی خانواده تون هم نباشید عزیز دردانه ی ما هستید:)
مرسی از شما:)
همیشه کوچکترا بیشتر تو مرکز توجه هستن 
ولی اشکال نداره درست میشه 
ما که بزرگ شدیم و دیگه حسودی نمیکنیم
ولی گوشی گیری اون دوران هنوزم باهامون هس
من بچه وسطم :))
.
نه از اون ور مهمم نه از این ور :) اصلا اون ور و این ور مهم نیستن :)
طبق یه ضرب المثل که میگه ته پیاز و سر پیاز نتیجه گرفتم خود پیاز مهم هستن :دی
اینم حرفیه مستر انرژی مثبت:)
سلام
نگران نباشید، همه چی به زودی حل می شه و اوضاع بهتر می شه!
سلام
الان مشکلی نیس
تاثیراتش ولی هست هنوز:)
سلام :)
شما همیشه عزیز دردانه ی خانواده هستین :)
سلام
نیستم ولی تنکس
شنبه ۲۲ تیر ۹۸ , ۰۰:۴۸ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
معمولا بچه ها نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارند چون بچه اند و نمی تونند از خودشون مراقبت کنند و ممکنه این بی توجهی ها از روی عمد نبوده باشه 
که به نظرم قطعا هم نبوده :)

+ البته بچه ها گزینه مناسبی برای چلوندن هم به حساب میاند اما چون عوارض جانبی بعدی مانند گریه و داد و فریاد و کتک اطرافیان رو به دنبال داره توصیه نمیشه :)
سلام
الان هیچ مشکلی نیست
مشکل برمیگرده به همون دوران که بنظرم به اندازه ی کافی تاثیر منفیشو روم گذاشته


وای ارعععع
حالا غصه نخور !
گاهی ممکن بی توجهی عمدی نباشه ..
بیخیااال
اصلا مهم نیس
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan