یه ترشح افکاری مسخره!

بنظرم همه ی ما برای یکبار هم که شده باشه به دلایلی که ممکنه باعث شه اطرافیان ترکمون کنن فکر کردیم،البته همتون میدونین منظور از اطرافیان دقیقا چجور اطرافیانی هستن🙄و منم داشتم برای بار اول بهش فکر می کردم،خب راستش الان که فکر میکنم میبینم چقد مسخره و خنده داره که الان دارم راجب همچین چیزی پست مینویسم😂ولی خب دلم خواست

نمیدونم دقیقا چه ویژگی هایی همون اطرافیانو فراری میدن ولی همیشه بعد تنه زدن به خواهرم میگه خدا به اطرافیان آیندت رحم کنه🤔خب شاید موثر باشه!نه؟

یا مثلا هیچ اطرافیانی دلش نمیخواد اطراف دختری باشه که اگه دو روز پی در پی بیرون نره از شدت بی اعصابی و بیکاری میتونه با نوک کلید رو دیوار اتاقش نقاشی بکشه🙄یا مثلا کسی که دائما در حال گشت و گذار بیرون از خونه ست و معمولا با آروم بودن و آرامش کاری نداره و کارای خطرناک کردن تو خونشه😑البته به نظرم اینجور چیزا آدم خاص خودشو می طلبه،خدای من باید یکی بدتر از خودم پیدا کنم که باهام کنار بیاد!

یا من میتونم اطرافیانمو سکته بدم درحالی که رو لبه پشت بوم نشستم و پامو آویزون کردم،خب بنظرتون ارتفاع قشنگ نیست؟یک درصد فک کنین عشق ارتفاع داشته باشید و اطرافیانتون فوبیای ارتفاع،امیدوارم از دست هم سکته نکنید(نکنیم)!

حالا که بیشتر فکر میکنم میبینم چقدر ویژگی های غیر قابل قبول دارم که خب باعث میشه ترک بشم و شاید باید بهتر بهش فکر کنم و بعضی ویژگی هارو برای همیشه بندازم دور!ولی خب خدایی سخته اطراف دختری باشی که هرچقدم بهش حرص بدی اهمیت نده و با یه کتاب خوندن/آهنگ گوش کردن/رقصیدن به تنظیمات کارخونه برگرده🤔؟خواهرم که میگه خیلی رو مخه



+راستی،آهنگو گوش میدن یا میکنن؟😑🤔

آهنگ رو گوش میدن یعنی سپردن گوش به موزیک یا کلامی 
عه چقدر جالب
ممنون😃
سلام 
یه نکته ای هم من اضافه کنم ،‌ خیلی بد اطرافت کسی باشه که به حق خودش قانع نباشه و تو به حق خودت قانع باشی و گاهی از حق خودت هم بگذری بدی به بقیه 
قشنگ مشخص که یکی از اطرافیانمو میگم یا واضح تر بگم ؟ 
سلام

اممم اره خب خیلی بده
و البته کاملا معلومه که داری راجب یه اطرافیان حرف میزنی🙄
چهارشنبه ۱۵ خرداد ۹۸ , ۱۶:۵۸ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
جالب بود
چه ویژگی های بارزی نوشتید

+آهنگ رو گوش میدن :)

++عیدتون هم مبارک
سلام
خب بنظرتون واقعا بدرد بخور هستن؟

واقعا؟من همیشه فک میکردم اهنگ گوش میکنم

و همچنییین
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan