یکم بخندیم😂😂

اصلا خود تلفظ زیغا خودش دنیاس
اصلا یچیز دیگس لامصب
نوشته 
به کوچه رو ابیاری کردم که گِل بشه یار اومد بمونه تو گِل 😆😆
😂😂😂😂😂😂
ترجمش خیلی مسخره میشه :/
حتما باید ترکی باشه تا بشه بهش خندید:)))

این اولش این بود که کوچه ها رو آب پاشیدم که وقتی یار میخواد بیاد گرد و خاکی نشه

ولی اینا اومدن عوضش کردن گفتن،کوچه هارو آب پاشیدم وقتی یار میخواد بیاد گل کثیفش کنه
اره واقعا یسری چیزای ترکی فقط ترکی خنده دارن😂
😂😂😂😂
😂😂😂
جمعه ۲۸ دی ۹۷ , ۱۶:۲۶ ما جــــــــღــــــدہツ
فکر کنم فقط من نمیفهمم😂😑🤦‍♀️
:(((
خیلی ملایمه:)) 
منکه هر وقت دیدم جک داره میاد کوچهمونو مین گذاری میکنم:| با این اومدنش میخوام صد سال سیاه نیاد:))
خاک تو سرش:)
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂
جمعه ۲۸ دی ۹۷ , ۱۵:۵۰ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
خخخخخخخ
فکر کنم فقط تورک ها میخندن :)
بله😂
جمعه ۲۸ دی ۹۷ , ۱۵:۴۲ ما جــــــــღــــــدہツ
خودتی:| خخخخخ
خو ترجمش میکردی حداقل خخخ:)

+سلام جانا...خوبی؟
والا ترجمه شدنی نیس
نمیدونم فارسیش چی میشه:(
دوستاان اگه کسی میدونه بگه

سلاام عزیزممم تو خوبییی من خوبم شکر
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan