مودِ امشو

مودامشب شما چجوریه؟


نفری یه آهنگ خوب معرفی کنین


و بگید اگه دست خودتون بود،روی سنگ قبرتون چی مینوشتین

سلام 

به سراغ من اگر می آئید
 نرم و آهسته بیائید
 مبادا که ترک بردارد
  چینی نازک تنهایی من 


البته میخوام تو وصیت نامه ی شفاهی و کتبی ام بسپارم که  اینو 
رو سنگ مزارم بنویسند :)) 



آهنگ‌ یادم نمیاد یادم بیاد  میام میگم :))


بله:)
ولی دیگه بهش فک نکن
از آهنگ تیتراژ پریدخت سالار عقیلی خوشم میاد (غمگینه)
سنگ قبر، بهش فکر نکردم :)
قشنگه:)
ایشالا هیچوقت بهش فکر نکنی
آهنگ عشق جان از امیر رستمی
بلی
اهنگ قشنگیه
خسته و مشتاق :)

آهنگ: 
رپ: تکرار بهرام
پاپ: بی‌قرارم محسن ابراهیم زاده

شاد ترین غمگین دنیا :)
ایشالا همیشه مشتاق

محسن که عشق بنده س-_-

موافقم
سردرگمیه مود امشب من:( و خب کلا خوب نیست
.
آهنگ لالایی از علی زندوکیلی
.
دوست ندارم سنگ قبر داشته باشم.
مث من

خیلی قشنگ و دلگیرانه س

جالب
جمعه ۲۸ دی ۹۷ , ۲۱:۰۰ دختری از جنس باد
سلام،احوالتون؟
مود امشب من سرشار از دلتنگیه

آهنگ امشب:ابر میبارد از همایون شجریان

روش مینوشتم:خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است
چقد جالب:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan