بمیرم:(

بمیرم برا دلت هانا😔


"اشاره به سریال 13 دلیل برای اینکه"


هرچی به برایس فحش بدم کمه

هر چییییییی

سه شنبه ۲۵ دی ۹۷ , ۱۲:۱۳ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
من کلا فیلم‌ها رو با این پیش فرض می‌بینم که واقعی نیستن ...
در غیر اینصورت آدم همزادپنداری می‌کنه و کلا تحت تاثیر اثرات فیلم واقع میشه با کاراکتر ناراحت میشه باهاش خوشحال میشه و ... :)
اوهوم
صحیح:)
سه شنبه ۲۵ دی ۹۷ , ۱۲:۰۸ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
بله چرا نمیشه؟؟؟
من دیدم تحت تاثیر هم قرار نگرفتم چون فکر میکنم که همش فیلمه :)
اگه واقعیتش براتون اتفاق افتاده باشی چی
باز میگید فیلمه؟
سه شنبه ۲۵ دی ۹۷ , ۱۱:۵۷ هادی اسماعیلی فضل
سلام وب خوبی دارین. تک بیت همراه با عکس نوشته خواستین در خدمتیم.
از آن دمی که گرفتم تو را در آغوشم
هنوز پیرهنم را نشسته می پوشم

تا صبح گریه می کنم  غنچه می دهند
گل های ریز صورتی روی بالشم

مثل سردرد پس از طی شدن مستی ها
خسته ام مثل تمام دهه ی شصتی ها
صحیح
ممنون:)
دمدیم باخما !!
😔😔😔
سه شنبه ۲۵ دی ۹۷ , ۱۱:۳۷ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
سعی کنین تحت تاثیر فیلم قرار نگیرین :)
سلام
وااای مگه میشههه
سلام
:|
سلام
😔
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan