به یک عدد روزبه نیازمندیم

نمیدونم چه ارتباط شگفت انگیزی بین اسم "روزبه" با هنرمند ترین ها وجود داره-_-راستش تا اینجا که در خدمتتون هستم نزدیک پنج نفر با اسم روزبه میشناسم که تو قسمت های مختلف هنری شهرمون فعالیت دارن!اصلا چرا راه دور بریم،صدا رو داشته باش که گیر کرده تو گلوی روزبه نعمت اللهی(الهی؟!)😍لامصب فقط تو آهنگ "بدون تو" میگه بغض تو صدام از عشقه دلم میخواد خودمو از پنجره ماشین بیرون بندازم^~^اخه همیشه بهترین آهنگامو تو ماشین گوش میدم*~*

یا همین جناب آقای "روزبه معین"اصلا مگه میشه کتابشو بگیری دستتو بتونی ازش دل بکنییی؟!اصلا نشدنیه

به هرحال اگه روزبه نامی در اطرافتان موجود است برید بهش یادآوری کنید که هنرمندی به اسمش خیلی میاااد


+دوستان میگن روزبه بمانی جااان رو فراموش نکنیددد که از این درد خسته شدههه-_-

دوشنبه ۱۹ آذر ۹۷ , ۱۶:۳۴ وحیده پوربافرانی
روزبه؟!!!.. :)
خوب.....از بهروز دست کم قشنگ تره :l

از شوخی گذشته باهات موافقم
اره
؛)
بهروز هست ولی روزبه نداشتیم تا حالا😊😬
بهروز ها هم معمولا خوب بازیگری میشن
يكشنبه ۱۸ آذر ۹۷ , ۲۲:۳۹ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام.
البته در همه موارد هم اینطوری نیست...
ما خودمون یه همسایه داشتیم اسم پسرش روزبه بود. این پسره پدرمون رو درآورده بود.
😁😁😁
سلام
اون استثنا بوده🙄
اسم بچه هامون رو روزبه بذاریم :)
ارههه
:)
:-)
روزبه ؟
اره دیگه
چرا من روزبه ندارم توو زندگیم =(((
_ روزبه بمانی ر فراموش نکنیا یه وخ!
چرااا واقعااا:(((
وای راست میگییی
الان اضافش میکنم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan