سورپرایز

تصویر غیر قابل تصوری که تو ذهنم نداشتم!به واقعیت پیوست جوری غافل گیر شدم که از ذوق زیاد داشتم گریه میکردم،فکر اینکه بهترین سورپرایز عمرمو تجربه کردم غیر قابل توصیفه:)

فقط میتونم بگم من بهترین رفقای دنیا رو دارم:)

براتون ازین روزا ارزو میکنم

چه عالی :)
اینم از شروع سالِ جدیدِ زندگیت...
عالی بود
ممنون از آرزوی خوبتون
کاری نکردم
خدا این دوستی رو حفظ کنه :)
همچنین دوستی های شمارو:)
من نمیدونم چه اتفاقی افتاد ولی هر چی اتفاق افتاده انشاءالله خیر باشه :)
خیره
ممنونم:)
وااای عالیهه ازاین سوپرایزااا،مخصوصا از جانب دوستا باشه رفیقای صمیمی:)))
دوستتون همییشه همییشهه پایدار عزیزمم...:))
اره خیلییی
ممنونممم و همچنییین
تولدتون مبارک...
ممنونممم
اینجا یه زمونی اسمش وبلاگ تو بوده! الان پاتوق منه!😎
بعله😜

پ چی
میدونی که یه صبا هیچوقت کم نمیاره؟=)
گوشیم بسوزه عم من همیشه حاضرم در صحنه 😆
تولدت مبارک برای بار هزارم قلب زردترین دختر روی کره خاکی 😍💛
هیچوقت نزار قلبت تیره بشه خب؟ حتی اگه یه روزی من دور بودم ازت، یادت باشه امانت منی تو😒 مواظب خودت و قلبی که من عاشقشم باش💛
شریک غر زدنام و خنده هام، رفیقی که یطوری حواسش به همه است که با خوبیاش همیشه زود دل همه رو میبره💛[سعی کنین دلتون نره براش😠]، الان که دیگه ننه فازیی واسه خودت ولی کللی سال پیش یه همچین روزی بدنیا اومده بودی و احتمالا الان از گریه سرخ شده بودی😏 کارگردان من😆 خوش اخلاق جآن[الکی مثلا😂] تولدت باعث خوشحالی هممونه و ماها خیلی دوستت داریم 😙 خودتو به اون راه نزن چون میدونی منظورم از ما کیه 😋 الان که دارم اینو برات تایپ میکنم بی اختیار لبخند اومده روو لبآم. الان که داری اینو میخونی لبخند بی اختیار اومده روو لبات؟! 
سوپرایز شدی یا چی؟ هیچوقت یه صبا رو دست کم نگیر 😕 همیشه چیزی برا پنهون کردن وجود داره دلبندم 😁
از طرف شریک لواشکا، خدای استرس😎، سرآشپز و بازیگر افتخاری😅 هلینایی که صبا باشه =)
و ما 😆 [صرفا جهت حرص دادن]
پیر شدی ولی هنوز آدم نشدی =(((((
فرشته کوچولوی سالمند من ^^
پ.ن: دستم شیکست تا اینو تایپش کردم دعا کنین گوشیم درست شه ملت =((
فعلنی 🙆
ای خدا صبا عاشقتمممم😂😂😂💛💛💛💛💛💛💛💛
تولدت مبارک:)💜🌒
ممنونمممم
چی شده؟
هیچی:/
جمعه ۲۵ آبان ۹۷ , ۲۰:۱۴ ما جــــــــღــــــدہツ
رفاقتتون پایدار:)
مرسی عزیزممم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan