یروزی بالاخره دل هم از شکستن خسته میشه

میخوام بگم گاهی "زوده هنوز" ها انقدر دیر میشن که حتی نمیتونید فکرشو بکنید.

مواظب باشید این زود دیر شدن ها دل کسیو نشکنه بخصوص اگه روز تولدش باشه!

منم بالاخره یاد میگیرم بهش عادت کنم

دل خستگی ناپذیره ...
:)
درس و تئاتر چطور پیش میره؟

تولدت مبارک، دقیقا چندم تولدته؟ من فقط یادمه قبلا گفتی تولدم نزدیکه :)
آرزو می کنم امسالِ عمرت از همه سال هایی که داشتی شیرین تر و قشنگ تر و پراز خوبی باشه و به آرزوهات و بهتر از اونها برسی.
خوبن

ممنونم امروزه
همچنینن
تولدت مبارک رفیق قلب زردم💛
الهی همیشه چشمآت از شادی بدرخشن:)
میدونی که چقد دوستت دارم.. بمونی برام💛

قربونت بشم منننننن
من عاشقتم خببب
امسال از بدترین سالگرد های تولدم بود...
حالا نکه چندساله تولد ندارم این نه...عادت کردم...
اینکه دعوامم شد باکسی...

دل شکستن هم شده راه تفریح و عقده خالی کردن گهگاهیِ ما.
:)
عجب..
آری
آری
خیلی تجربه ی بدی هستش
بله خیلی
دقیقا
:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan