ملت عشققققق

ملت عشق خیلی کتاب خوبیه پیشنهاد میکنم حتما بخونید😍😍😍😍منکه عاشقش شدم 

امروز هم خیلی خوب و پر انرژی بودم و هستم

چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷ , ۱۸:۰۲ فاطمه سادات داوری
وبلاگ خیلی عالی دارید
ممنون
:)))) چندماه پیش تهیه ش کردم،امیدوارم تایم مناسب برای مطالعه ش رو پیدا کنم.
حتما عااا
سه شنبه ۱۰ مهر ۹۷ , ۲۰:۰۳ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام.
ممنون بابت معرفی.
:)
سلاام استاد بزرگ بیان 
حال شما؟
خواهش میکنم
سلام:)

منم وقتی ملت عشق رو خوندم به همه پیشنهادش دادم..فوق العاده بود
عالیه عالیییی
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan