مراقب روحتون باشید!

خستگی جسمی چیزیه که با خواب یا استراحت حل میشه،خدا نیاره روزی رو که روحتون خسته بشه،خواهش میکنم،عاجزانه خواهش میکنم روح همدیگه رو خسته نکنید!


بخونید

من رفتم خوندم واقعا چرا مرگ!!! من خودم گاهی به مرگ فک میکنم ، گاهی وقتا هم به خودکشی ولی هیچ موقعه نمیرم سمتش به دلیل این که بعد از فک کردن به این موارد می گم آیا واقعا راهی نداره درست بشه ؟ بیشتر که فکر میکنم میگم ببین توی بدترین حالتی هم که باشم اگه فکر مرگ به ذهنم خطور کنه به درست شدن و امید فکر میکنم به خودم میگم ببین اگه به صفر مطلق هم برسم و مرحله آخر باشم اونجاس که تصمیم رو میگیرم ولی ببین اونی که فکر خودکشی رو کنه فکر یه روز و دو روز نیس طرف مدت ها فکر کرده و  یه دوتا کرده تصمیم نهاییش این شده که خودشو راهت کنه همین . ولی من میگم اگه وقعا اون لحظه که فکر خودکشی دیگه به سرت خورد پاشو برو بیرون داد بزن ، تو خیابون بدو و بگو درست میشه درست میشه . 
درسته 
موافقم باهاتون
دوشنبه ۱۹ شهریور ۹۷ , ۱۶:۱۵ ما جــــــــღــــــدہツ
فقط اشک...و خاطره!
:)!
سرچ زدم ، برای از بین بردن افت برنج استفاده میشه !
اها-_-
این قرص کاربرد اصلیش چیه ؟
نمیدونم راستش
وای تا نصفه خوندم حالم بد شد :((((((
:((((
دوشنبه ۱۹ شهریور ۹۷ , ۱۵:۵۷ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
دقیقا.
خیلی پست دردناکی بود.
کاش نمیخوندم.
گاهی باید بخونید حتی اگه ازار دهنده باشه!
ممنون که وقت گذاشتید

همینطوره واقعا ...

روحون آرام :)


ممنون سنده
سلام :)
سلام
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan