یه سلام پر انرژی به وقت 25 مرداد

سلاااام 

روزتون خوش و پر انرژی😃

این روزا تو فضای مجازی یه سری موزیکای 8D پخش شده که خیلی باحالن،من یکی که حس میکنم خواننده داره رو مغزم راه میره هر از گاهی یه لگدی هم میپرونه؛-)الان که دارم یکیشو گوش میدم خواننده هی ازینور مغزم میره اونور مغزم اصن یه حالت داغانی;)

من این یه هفته رو کلا سلماس بودم(یه شهر اطراف ارومیه) خونه ی داییم و کلیییی خوش گذشت...خیلی زیاااد...روزا که کلا بیرون بودیم و شبا تا ساعت سه چهار صبح بیدار میموندیم و از شدت خنده دل درد میگرفتیم😂

دیروز صبح از سلماس برگشتم که به سمینار بازیگری استاد(😒) برسم و با کلی چاپلوسی اوکی رو ازش گرفتم که هفته ی بعد هم برم شمال😁خودشم نه با خانواده؛) با دوستای کانون پرورش فکری میریم اردو😎به قول خواهرم

-اردو های قبل از شما سو تفاهم بود!

حالا خوبی بدی دیدید از اینجانب عفو بفرمایید😅یهو دیدی اتوبوس رف ته دره😓

دیروز از سلماس با یه اتوبوس برگشتم که جز من و یه نفر دیگه همه مرد بودن😓ترسیده بودم وجدانا،همشونم عصبانی بودن😑رسیدم ارومیه!دو سه ساعت بعدش باید میرفتم پیش استاد ش.ل که راضیش کنم و سمینار رو هم برم،بعد سمینار دعوای شدیدی با داداشم کردم که تا دیر وقت شدیدا اعصابم خورد بود!و دقیقا بخاطر این جناب نشد کلاس زبان برم و لیست غیبتام پر شد،و این یعنی باید یه کاری کنم که برام کلاس جبرانی بزارن و غیبت اضافی نخورم!

به هر حال خوب بود،بد نبود

پ.ن:ببخشید من دیروز خیلی سرم شلوغ بود و امروز هم:(فقط میتونم وباتونو سین کنم و فقط اونایی که مطالبشون عکس داشت نطر گذاشتم:( سرم خلوت شه قول میدم بخونمتون:)


ایشالا شمال خوش بگذره
با داداشتون هم دعوا نکنید گناه داره
من رفتم
برگشتم
خوش گذشت مرسی
دیر رسیدید که😂
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۹۷ , ۱۸:۳۷ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
کلا خوش بگذره :)
مررسییی:)
منظورم از بالایی، ( کَپو ) ِ ! -_- .
خو حالا🙄😒😉

دختری از جنسِ باد! بالایی چی می گه؟! D: سوتی دادی؟! هآ؟!.

25 شهریور؟!.

ان شاءالله سالم بری ُ سالم برگردی با کلی خاطره ی شیرین (: .

اره خو شما به روم نیارین بی تربیتا😀😀😀

مرسی عزیزم
اره یه جورای . . . o_O
-_-
امروز نمیدونم چرا حوصله ندارم >_<
باور کن از پ . ن به بعدش رو خوندم و هیچی نفهمیدم @_@
:|||
ینی بعدا میخونمتون الان وقت ندارم:/
8d?
25شهریور؟!

اره
اواااا خاک تو سرممم😂😂😂
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan