اه اه

استاد ش.ل

خطاب به تو میگمممم


اگه قبول نکنی خیلی بیشعوریییی😒😒😒

قیول نکرد میریم کلشو میکنیم
قبول میکنه😡
نمیکنههههه😭😭😭
قبوووووووووووووووول نمیکنم ^-^
😒😒😒
ان شا الله  قبول کنه
انشا الله
آخی...
ایشاا... که راضی میشه...
ایشالا:'(
چرااا؟؟!!
نمیزارهههه برم سفر
منظورم استادته...
اون بنده خدا نیسسس😭
من تئاتر خیلی دوست می دارم اما تا حالا یه دونه تئاتر هم نرفتم...! تو به جای من هم بازی کن  هم ببین!
:))
غصه هم نخور!
حتما یروز برو تئاتر ببین:*

چشم:)
موفق باشی فازی جون:))
ممنونم:(
خخخ.فحش به اون بنده خدا نده،بیچاره از همه جا بی خبر فحش میخوره،خیلی خوبه که بازیگری و تئاتر بلدی
موفق باشی...:)
بنده خدااااا؟؟؟!!!!!
ایشالا قبول کنن!
ایشالا
پس بازیگری و تئاتر بلدی :))))
آفرین ؛ ایشالله موفق باشی آبجی ^_^
بله:)

مرسی ممنون
آها ... همون سالنه که خالی بود ؟؟ به اون ربط داره ؟؟
من از قبل در جریان نبودم :///
بخدا بعدش پر شد من دو ساعت قبل اجرا عکس گذاشتم😂
بله استاد تئاترمه 
چی شده ؟؟ :((
کامنتا رو بخونید متوجه میشید
ان شاء الله قبول کنن و خیر باشه ان شاء الله
انشاالله
دقیقا دعا کنیم چیو قبول کنند؟
که چند روز غیبت کنم 
 به عنوان نماینده ی اعضای کانون از استانمون،برم تهران

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan