حس خوبیه نه؟

موهاتونو باز کنید 

نسیم ملایمی بیاد

روی تاب نشسته باشید

و با شدت زیادی یکی هلتون بده

درحالی که دارید به بی کلام (rain in my heart)گوش میدید

عالیه عالی...!

:-|عالی؟؟؟؟!!!!
.
.
.
فوق العاده هست:))
:)

بله
اره ، از وقتی که من سرمو زدم تو خونه لامپ روشن نمیکنیم.

عالی بود😂
من که پسرم ، سرمم صفر زدم چیکار کنم؟؟؟
شما که رها تر از منی😁
کمن هموز ,مونده تا رها شن😅
کلا کاری باهاشون نداشته باش😂
موهام قابل باز شدن نیست😅😅
خو همینجوری رهاشون کن🙄
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷ , ۲۲:۱۹ رضا `پسر از جنس پدر`
خوش به حالتون به چه اندیشه ها فکر میکنید ...
بعله:)شمام فکر کنید
من موهامو باز میکنم :)
خیلیم عالی:)
سلاام:)
خوشی دنیا تو همین کار خلاصه شده، آخر عشق و عاشقی:)
سلام
بله دقیقا:-)
برای من که امکانش نیست😄
مگه اینکه یه تاب بخریم بزاریم حیاط
حتما اینکارو بکنید
:))))))))))))))))))))
:-)
چه کیفی می کنید... 
بعله:-)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan