عشق آسان ندارد!

🗣 Alireza Ghorbani

🎵 Eshgh Asan Nadarad

#AlirezaGhorbani


گفتم این آغاز پایان ندارد

عشق اگر عشق است آسان ندارد

گفتی از پاییز باید سفر کرد

گرچه گل طاق طوفان ندارد


آن که لیلا شد در چشم مجنون

همنشینی جز باران ندارد

گفتم این آغاز پایان ندارد

عشق اگر عشق است آسان ندارد


آن بهاران کو آن روزگاران کو

زیر باران آن حال پریشان کو

بازآ منه آسیمه سر 

بی بال و بی پر مانده


جای تنهایی در سینه ها مانده

رفته مجنون آن لیلا به جا مانده

از مستی و مینا و می 

اشکی به ساغر مانده


گفتم این آغاز پایان ندارد 

عشق اگر عشق است آسان ندارد

گفتی از پاییز باید سفر کرد

گر چه گل طاق طوفان ندارد


آن که لیلا شد در چشم مجنون

همنشینی جز باران ندارد

گفتم این آغاز پایان ندارد

عشق اگر عشق است آسان ندارد


گفتم این آغاز پایان ندارد

عشق اگر عشق است آسان ندارد


خیلی آهنگ خوبیه....!
بله عالیه:)
بع بع 
عالیه 
بلع😅
دوشنبه ۱۵ مرداد ۹۷ , ۱۷:۵۰ رضا `پسر از جنس پدر`
بوی سیگار طعم عشق را بر لب گرفت ...
دختری از جنس باد عشق آسان ندارد ... :)
بله:)
عالی
خونده
عالییی
این آهنگ عالیه.
اره خیلی
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan