دو روز،دو شب،چه کردم:/

با قلب و مغزم مشورت کرده بودم تصمیم بر این شده بود که دوروز نباشم،تلگرام؟نوچ...وبلاگ؟!نوچ....ولی میدونید دلم برا خیلیا تنگ شد:(

اما دوام اوردم و بعد دو روز برگشتم،شنبه تولد یکی از عزیز های خوش صدای من بود😍😍😍😍از همین تریبون برا بار چندم تولدش مباااارک💃💃💃

خلاصه عرضم خدمتتون که تو این دو روز که نبودندی،خیلی از رفقا رو شناختندی😌دمشون گرم باشدندی:/...دو روز رو کتاب خوندم...صورتمو سیاه کردم با گواش-_-...جوکر شدم...راستی،مورد توهین شما عزیزان هم قرار گرفتم😊که به هر حال...مهم نیس!

استاد ش.ل بهم سپرده بود که قصیده ی "آبی سیاه خاکستری" از جناب اقای "حمید مصدق" رو بخونم و صدامو ضبط کنم و براش بفرستم،قصیده انقدرررر که طولانی بود،شد 20 دقیقه😲به معنای واقعی دهنم درد گرفت😀


پ.ن:حالتون چطوره رفقاااااا چخبراااا



عکسنوشت:این عکس دلبند منه خیلی دوسش دارم😍یکی از دوستا بهم گف یادکنکش زرده تخم مرغه😛


شاد باشییید

دوشنبه ۱۵ مرداد ۹۷ , ۱۳:۰۲ رضا `پسر از جنس پدر`
همیشه باید نظرت با بقیه فرق کنه :)
نظر من تخم مرغ نیس و اون رو سه بعدی کشیده یعنی جوری کشیده که در چشم شما چیزی شبیه تخم مرغ باشه .
بله اینم نظریه🌹😉
رسیدن بخیر
گوسفندی چیزی !
نه راضی به زحمت نیستم😌
اصن داد میزنه زرده تخم مرغه😁
بهله😂
دوشنبه ۱۵ مرداد ۹۷ , ۰۰:۱۱ .. مــَـمــَّـد ..
چقد شاد و پر شور
ایشالا همیشه اینطور باشید!
ممنونمممم همچنین
همیشه شاد باشی
مرسی عزیزم همچنین:)
چه نقاشی قشنگندی!
خیلی خوبه که برگشتی:)
:)
عزیزمی
صددرصد زده ی تخم مرغِ! مشخصه دیگه! ://
باشه دیگه:|
آره بادکنکش زرده تخم مرغه انگاری
و مث همیشه اولین کامنت😀👌

اره انگار
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan