پکیج اموزشی ازین داد ها!

تو این فیلمه پدر! لیلا چه از ته دل جیغ میزد داد میزد لامصب دلم خواست🙄

من چرا بلد نیستم اینجوری جیغ بزنممممممم؟؟!!؟!؟؟!!!


یه پکیج آموزشی جیغ و داد!لطفا!

راحته که :|
من بلد نیستم:(
برو پیش آبجی زری کلاس خخ
ارههه😂😂
آموزش نمیخواد که... خودش به وقتش میاد...
اینم حرفیه😉
دوشنبه ۸ مرداد ۹۷ , ۲۳:۱۱ 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...
:)
نشی فدا کع عزیزیــ....

شبت خوش خانومیی😘
شبت خوش😘😘
دوشنبه ۸ مرداد ۹۷ , ۲۳:۰۷ 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...
اهوومــ...
ببخش عزیزم درگیرمــ..هم با خودمــ هم با کارامـــــ
زیاد وبگردی نمیکنم...ولی خو وب تو باید میومدمـ....
شرمندع .....
پیوندت میکنم تا هروق اومدم وبم وبتو چک کنمـ....
اشکال نداره عزیزممم

فداتمم
دوشنبه ۸ مرداد ۹۷ , ۲۲:۵۹ 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...
بی بلا عزیزدلمـ...
خعلی وق بود نمیومدم وبت....چع بیمعرفتم:/
اخ اخ میبینی:(
بی معرفت نشو دیگههه عه:(
دوشنبه ۸ مرداد ۹۷ , ۲۲:۵۶ 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...
منمــ یع جا میخامــ فقد فریاد بزنمــ....
جایی سراغ داشتی خبرم کن عشقم:)
چشششششم:)))
خخخ
😁😁😂😀
این جور جیخ و داد ها معمولا طبیعی نیستند ...
اکثرا از افکت های صوتی در مرحله پست پروداکشن استفاده می شود.
:)
واقعی بودا ولی🙄

شکست خوردم💔
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan