نامه ای به داریوش

داریوش عزیزم سلام،زندگی را چگونه خوش میگذرانی که حتی لحظه ای دست از سر مغز بی پروای من بر نمیداری؟

اینجا گرم است اما دستان من سرد بی روح بودن را تجربه میکنند،دلتنگ شده ام،دلتنگ پدرم،تو خوب میدانی چون همانطور که من روی چین خوردگی های مغز سولانژ راه میروم تو هم روی خاکستر های مغزم جا خوش کردی و میفهمی چه میگویم،اینجا در این دنیا هیچ چیزی نیست که بخواهد من را خوشحال کند،میدانی؟ [یاد گرفته ام خوشحالی را بسازم،چون انتظارش بی فایده است!]

کتاب میخوانم.کتاب مینویسم.شعر میگویم،اما حسادت میکنم به شاعران دیگر و هیچگاه با لذت تمام شعرهایشان را از بر نمیکنم!استاد ش.ل اصرار دارد شعر هایم را برایش ببرم اما هرگز این کار را نمیکنم،چون اگر ببیند میگوید:خانه های باد برده گر بخندند هم کسی آنها رو نمیبیند،و من احساس میکنم دختری از جنس باد را باد میبرد...

گفتنش کافی ست که تا بدانی چقدر نبودش را حس میکنم وقتی جلوی در خانه ی جوان منتظرم نیست،وقتی هیچ صدای آشنایی از در خانه در نمی آید،میشناسم حتی صدای باز کردن در را اگر پدر باز کند

دوستت دارم پدر!...


پ.ن:داریوش شخصیت خیالی منه و وجود خارجی نداره:)

ازون شخصیتا که از بچگی باهامه

و من براش نامه مینویسم دو روز یکبار،نمیدونم چیشد که تصمیم گرفتم اینو اینجا بزارمش:)

ایجااانم خیلی روون و دوست داشتنی و دلتنگ نوشتی و تا رسیدم به چین خوردگی های مغز سولانژ نیشم تا بناگوش باز شد عزززیزم :-* مهربون
عزیزمییی😃😍😍😍
يكشنبه ۳۱ تیر ۹۷ , ۱۶:۴۳ تمنایــ وجــود
والا یه بار به یه نفر فاز داش مشتی برداشتیم گفتم موز زیر پاتم بعد باهم رفتیم فنا
داش مشتی کی بودی تووو
يكشنبه ۳۱ تیر ۹۷ , ۱۶:۴۰ تمنایــ وجــود
فقط رفتن به فنا شرایط داره ها خخخخخ
ابتدا به پوست موزی که روی زمین می اندازم دقت نمایید سپس باشدت پای خود را بر روی ان قرار دهید سپس به اتبوس های شهر خود به فنا رفته و بیاید با تشکر خخخ
😂😂😂😂😂😂😂
يكشنبه ۳۱ تیر ۹۷ , ۱۶:۳۷ تمنایــ وجــود
خخخخ مشکی یا زرد یا سفید ؟؟خخخخخ

مشکی رنگ عشقه😎😂
يكشنبه ۳۱ تیر ۹۷ , ۱۶:۳۴ تمنایــ وجــود
والا بخدا خخخخخخ دیشبم باهم رفتیم فنا جوج زدیم با نوشابه
خخخ سری بعد توهم با داریوش میبرم خخخ
حتما میاماااا
داریوش نوشابه دوس داره دو تا بگیر براش😂
يكشنبه ۳۱ تیر ۹۷ , ۱۶:۳۳ تمنایــ وجــود
خخخخخخ  منم شخصیت خالی دارم هاااااااا خخخخ ولی من یکم خل وضعم زیادی شخصیت خیالیم ادم نیس تازه خودمم نمیدونم کیه
دیوونه😂😂😂😂
بسیار زیبا بود
:)
خیلی ممنونم استاد بزرگ بیان:)
خوب شد پی نوشت رو خوندم !
خدا رو شکر😅
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan