چالش جالب کده

با خودم فکر کردم،هر جای دنیا برم،باز همینه،چون فکر و خیال تو خیالاتم دارن غلت میزنن و ازین ور به اونور قل میخورن و مغزمو قلقلک میدن،گفتم خب که چی؟بالاخره که باید تموم شه پس مغزمو سپردم دست نویسنده ی درونم و گفتم بنویس!

دلم میخواست جایی زندگی میکردم که تنهایی برای ما معنایی نداشت،یه جایی که دریای خروشانش شبا با آوازش مارو به آغوش خواب بسپره و ابر ها هر شب صورتمونو نوازش کنن و لالایی بخونن،میدپنید که چی میگم؟یه جای دور از اینجا که خاطراتمو یادم بیاره،دنیای رویایی من سینمایی داره که هر لحظه بخوام جلو چشمام ظاهر میشه و خاطرات خوبمو!مث فیلم مرور میکنه،دنیای رویایی من همیشه آهنگ مورد علاقمو تو اسمون شهر پخش میکنه،دنیای رویایی من همیشه لبخند داره،و من،در دنیای رویایی قلبم،عاشقانه پرواز میکنم و پایان چشم هایم سقوط منست


ممنون از آقا بهنام بابت این چالش:)

چالش جالب کده


من هدفم از چالش این بود که هر کی با نوشتن رویاهاش ، حال خودشو خوب کنه :)))))

ممنونم که شرکت کردین 😊😊😊
واقعا هم خوب شد:)

ممنون از شما:)
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۱۶:۵۸ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
چه متن زیبایی ! :)
ممنونم:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan