سخت نیست!

یبار یکی ازم پرسید،خیلی دوس دارم مث تو باشم

گفتم بهش تنها محبتی که میتونم بکنم بهت در این باره،اینه که سعی نکنی مثل کسی باشی،خودت باش،مطمئنا خودت برا خودت رضایت بخش تر از منه


لطفا خودتون باشید،ما تماشاگر فیلم سینمایی نیستیم که نقش بازی میکنیدا


خطاب به اون بیشعوری که تو تمرین سر اینکه نتونست نقش مقابلو بگیره داره بیخودی برا استاد لاو میترکونه که دوباره نقشو بهش برگردونن:|😑😒

عشق بازی با استاد سر نقش!واقعا وقیحِ!
واقعا وقیح:)
بنظرم گاهی ینجوریه ک تلاش آدما دیده نمیشه ولی نه همیشه پس تو واسه بهترین بودن تلاش کن ، اونی ک باید ببینه خواهد دید
حتما تلاش میکنم:)
ممنونم
:)
:)
آدم چی میتونه بگه آخه ...
بعضیا واقعا بیشعورن
:)
اره واقعا
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۱۸:۱۵ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
دقیقا
آدم باید خودش باشه
بله
#بیشعور 
👌
واقعا بیشعورن .
واقعاا
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan