اخدکهدچقد منو یاد تو میندازه

🗣 Sara Naeini

🎵 Esharate Nazar

#SaraNaeini


شود فاش کسی 

آنچه میان من و تست

تا اشارات نظر 

نامه رسان من و تست


گوش کن با لب خاموش 

سخن میگویم

پاسخم گو به نگاهی 

که زبان من و تست


شود فاش کسی 

آنچه میان من و تست

تا اشارات نظر 

نامه رسان من و تست


گوش کن با لب خاموش 

سخن میگویم

پاسخم گو به نگاهی 

که زبان من و تست


روزگاری شد و کس 

مرد ره عشق ندید

حالیا چشم جهانی 

نگران من و تست


گرچه در خلوت راز دل ما 

کس نرسید

همه جا زمزمه عشق نهان 

من و توست

من و توست 

من و توست


گو بهار دل و جان باش و 

خزان باش ار نه

ای بسا باغ و بهاران 

که خزان من و تست


این همه قصه فردوس و 

تمنای بهشت

گفتگویی و خیالی 

ز جهان من و تست


نقش ما گو ننگارند 

به دیباچه عقل

هرکجا نامه عشق است 

نشان من و تست


سایه ز آتشکده ماست 

فروغ مه و مهر

وه ازین آتش روشن 

که به جان من و تست


خواهش میشه..
:)
خوبه ولی 
نشود فاش کسی آنچه میان من و توست
نه این که شود
اها بله درسته
خودم ننوشتمش اخه
از یجا برداشتم
ممنون گفتید
بسیار زیبا بود.
:)
ممنون:)
😊
:)
لایک
:)
لایک برا سلیقه ی عالیش
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan