اگه به من بود

اگه به من بود همین الان سرمو از پنجره ی ماشین بیرون میبردمو انقدر خلاف جهت باد نفس میکشیدم که خفه شم،انقدری که امروز بد بود،انقدری که امروز پر از اعصاب خوردی بود،صبح تا ظهر منتظر تماس استادم بودم تا تایم تمرینو بهم بگه،بیخیال که شدم دو دقیقه از گوشیم دور شدم برگشتم دیدم زنگ زده اونم دو بار،دیگه دلم میخواست سرمو بکوبم به میز:''(

روز دختر بود ولی مث روز مرگ بود 

از صبح سر دردی که چهار روزه یقه مو گرفته و ول نمیکنه،

از دلخوشی هام فقط مونده 

نگاه کردن به هلال قشنگ ماه که خودشو از شاخه های درختا جدا میکنه و تکه ابر های قسم خورده و وفا دار به دختری از جنس باد،همان هایی که نوازش صورتم را حتی در بارانی ترین حال و روزشان رها نکردند..

خدایا دوستت دارم💜💛

حال دلت خوب بشه دختر گل💛
امروزت معرکه باشه الهی :)
يكشنبه ۲۴ تیر ۹۷ , ۲۱:۴۳ پسری از دیار سلمان
:)
:-)
چه بد ...
پس امروز روز شما نبوده ...
من در این جور مواقع میگم به امید فردایی بهتر.
:)
به امید فردایی بهتر
تجربه کردم نفس کشین خلاف جهت باد، از پشت نیسان :)
خیلی حال میده انصافاً، اون موقع بچه بودم.
اره واقعا حال میده
پارت آخرش زیبا بود... 
بعضی موقع ها پیش میاد دیگه 
تنتان سلامت...
ممنون

همچنین:)
نکنید
گفتم اگه به من بود 
اما متاسفانه به من نیس
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan