چند کلام حرف حساب

سلام،چند روزه یه سری حرف هارو میخوام بزنم اما نمیدونم چرا ذهنم رضایت نمیداد...ولی به هر طریقی بود رضایتشو گرفتم که حرفارو بزنم،هرچند اگه به ضرر خودم باشه

1.اول اینکه برا کنکوریای عزیزمون کلی دعا میکنم امیدوارم همشون به هر هدفی که دارن برسن،هدف داشتن در صورتی قشنگه که دست یافتنی باشه،نا امید نباشید

2.چند هفته پیش یک شخص ناشناسی یک سری کامنتایی گذاشت برا پستام که واقعا ناراحتم کرد،من اخلاق بدی که دارم اینه که نمیتونم این طور حرفا رو سریعا فراموش کنم،اون شب من این موضوعو با یکی از دوستان بیانی در میان گذاشتم فقط برا اینکه کمی از ناراحتیم کمتر شه،ولی بدونید...شاید کسی بدتر از من باشه و این حرفایی که میزنید نه تنها چند روز بلکه تا آخر عمرش همراهش بره و آزارش بده،خواهش میکنم که مواظب حرفایی که میزنید باشید.

3.یک ماهی میشه که چند نفر از بیانی ها باهم کلنجار میرن و یجورایی دعوا راه افتاده بینمون،من هیچ گونه طرفداری نمیکنم...ولی میخوام تو چند جمله بهتون بگم که بخشیدن و بیخیال شدنو خدا برا این مواقع آفریده...بعضی وقتا لازمه بی توجه باشید،برای خودتون و دیگران جنگ اعصاب ایجاد نکنید خواهش میکنم

4.من از نظر خودم یه وبلاگ کاملا صمیمی دارم،با کسایی که برام کامنت میزارن خیلی صمیمی و راحت حرف میزنم،حالشونو میپرسم...ولی دلیل بر این نیست که من کسیو دوست دارم یا عاشقشم:/ حیف واقعا دلم نمیخواد خشک برخورد کنم

پ.ن:مرسی که خوندید و از همه بابت بعضی سوء تفاهم هایی که ایجاد شدن عذر میخوام،ممنونم که هستین💜🌹


تو که خیلی خوبی :))))))))))))
به خودت نگیر :)))))))))
عزیزم به من لطف داری تووو 😍
چشم:*
خیلی خوبه که صمیمی هستی ⁦^_^⁩
^~^
توی این دو سال و اندی که بیانم با هیچ بشری دعوا نکردم. بقیه ولی چرا :) نمی‌دونم چند هزار سالِ نوری باید بگذره تا یاد بگیریم مودب باشیم و الکی به کسی توهین نکنیم.
می‌فرماید:
ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی
تو بمان و دگران وای به حالِ دگران :)
دمت گرم حوا جان💜😘
سلام 
گزینه ناشناس اصلا خوب نیست که فعال باشه طرف میزنه ناشناس بعد سرحساب میشی می بینی لحنش مثل رفیق صمیمیته 
همیشه سعی کن خودت رو وارد حاشیه ها نکنی ، با افرادی که نمی شناسیشون صمیمی نشو بعضیا واقعا حد خودشونو نمیدونند یه حرفایی می زنند که میری وبشون میبینی تازه تو مرحله ی سلام و احوالپرسی هست ، اوج بچه بازیه دوتا هم بلاگی بخوان باهم بحث و قهر کنند چون کلا جو و هویت بلاگستان میره زیر سوال 
موفق باشی گلم 


چشم ممنونم بابت توضیحاتت عزیزممممم

همچنییین
شما هم دانشجویین؟؟

نه ماقبل کنکوری ام😂
سلام.
ما که کنکور نداریم خیالمان راحت است  😆😆😆

این ناشناس ها رو هم جدی نگیرین (مهم نیستن نظراتشان رو تایید نکنین)

:)
سلام
ایول مث من😂

بله چشم سعیمو میکنم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan