رفاقتی که دم میزدی کجاست

دلم گرفته از رفاقتی که به قول خودت قرار بود همیشگی باشه...ولی بدون،اسمتو نمیتونم رفیق بزارم وقتی نمیدونی یک ماهه کجام و چیکار میکنم...اسمتو نمیتونم رفیق بزارم وقتی حتی نمیدونی حالم چطوره و چند روز بود داشتم با خودم کلنجار میرفتم...اسمتو نمیتونم رفیق بزارم وقتی شش ماهه عمل شدم و حتی تو نمیدونی مشکلم چی بوده

پ.ن:حواستون به رفاقتاتون باشه

پ.ن:شبتون زیبا و پر ستاره...

پستات خوندنی هستند راستش الان یه نیم ساعته اینجام و نفهمیده بودم
ای باباااا ممنون بابت وقتی که گذاشتید خوشحالم کردییی😃
دوست کجا بود
الان هر کسی براش منفعت نداشته باشی رهات میکنه
دقیقا همینه
چهارشنبه ۶ تیر ۹۷ , ۱۳:۳۳ آقای سر به هوا :)
دوست اون نیست که همیشه ازت خبر بگیره
دوست شاید ولی رفیق اره
امیدوارم هممون بتونیم همه ی رفیقامونو دریابیم همیشه..
بله
غصه نخور عزیزم:(
خودت رو درگیر نکن شاید فقط تو توانایی محبت کردن به رفیقات رو داشته باشی...!
اگه ببخشی شاید خودت آرام بگیری !
اره راست میگی عزیزم
خب چرا خودت سراغشو نگرفتی؟ شاید اون حالش خیلی بدتر از تو بوده 
من که هرروز دارم بهش پیام میدم و حالشو میپرسم،اونه که بی توجه به من حتی در ادامه ی چت هامون حالی ازم نمیپرسه
شاید فقط چون همیشه اونجوری نمیشه که ما تصورشو داریم.میتونی خودت بهش پیام بدی و به خودت بگی ک تو تلاشتو کردی!اگر اون تلاشتو نپیذرفت دلگیر نشو...ادما عوض میشن و همیشه همونجوری ک هستن نمیمونن چون نمیتونن
من که هر روز بهش پی ام میدم 
و دیگه قصد ندارم بدم،چون اگه براش مهم بودم در ادامه ی حرف زدنمون فقط یکبار هم که شده حالمو میپرسید
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan