ستارگان


امشب در سر شوری دارم

امشب دردلنوری دارم

باز امشب در اوج آسمانم

رازی باشد با ستارگانم

امشب یک سر شوق وشورم

ازاین عالم گویی دورم

از شادی پر گیرم که رسم به فلک

سرود هستی خوانم در بر حور و ملک

در آسمان ها غوغا فکنم

سبو بریزم ساغر شکنم

امشب یک سر شوق وشورم


ازاین عالم گویی دورم

با ماه و پروین سخنی گویم 

وز روی مه خود اثری جویم

جان یابم زین شراب

جان یابم زین شراب

ماه و زهره رابه طـرب آرم

از خود بی خبرم ز شعف دارم

نغمه ای بر لب هام

نغمه ای بر لب هام

امشب یک سر شوق وشورم


ازاین عالم گویی دورم

امشب در سر شوری دارم

امشب دردلنوری دارم

باز امشب در اوج آسمانم

رازی باشد با ستارگانم

امشب یک سر شوق وشورم

ازاین عالم گویی دورم

امشب یک سر شوق وشورم

ازاین عالم گویی دورم

امشب یک سر شوق وشورم


دریافت

:)
:)
عاشق این آهنگممم
منم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan