ماجراهای منو بهرام افشاری

برنامه ی دیشب خندوانه از دیشبه شدیدا فکرمو مشغول کرده🤔اول یه ماشالا بگم برا قد بهرام خان افشاری دوم اینکه از دیشب قد بهرام خانو با عالم و آدم مقایسه کردم...هرجور حساب میکنم من اگه وایسم پیششون افتاب هم سمت بهرام خان باشه قشنگ زیر سایشون میتونم لم بدم کتاب بخونم نه؟!😊

بعد من اگه هم قد رامبد شم...که البته بیشتر هم میشم اما احتماله دیگه... نمیتونم که با بهرام خان فیلم بازی کنم نه؟خو کلا نشدنیه اما من باید بتونم...از دیشب بازی کردن روی صحنه ی تئاتر با بهرام خان افشاری به یکی از مهم ترین فانتزی های فائزه افزوده میشود😃😇ینی میشه؟!حتی فکر کردن بهش هم ذوقمو می افشاند😂

بازی رو صحنه ی تئاتر رویای دست یافتنیه منه...من باید بتونم باید باید باید 

پ.ن:ایشون هم یکی از فانتزی های بچگی من بودن:(

زیزی گولو بودش فانتزی تون ؟
اره اره

اسمش چی بود 

بهرام افشاری:/
سلام
من خیلی دوستش داشتم وخیلی چیزها ازش یاد گرفتم...
سلام
منمممم
سلام :)
سلااااام:-)

+احواااااااالللتوووووووننننن؟؟؟؟؟؟؟
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan