رفت،دل من رفت:(

عاقا چه وضعشه هی میرید میرید میرید...عاقا غصه مون میگیره به جان خودتون:( تینا هم رف:(      قبلش کاکتوس رف:( محمد جواد رف:( باز خوبه این دو تا هر از گاهی یه سری میزنن بهمون 

انقد میرید آدم هوس میکنه بره محو شه تو افق:|

رفتم کلاس زبان وسط کلاس داشتم مانور میرفتم سر گیجه گرفتم افتادم بغل یکی از برو بچ...بیچاره سکته کرد😅بعدش که بهتر شدم یه شماره ناشناس شروع کرد فرت و فرت زنگ زدن ...دست هم برنمیداشت...تهشم یه پی ام داد گف:این شماره ی آقای صادقیانه؟:|من نمیدونم چرا انقد اشتباه گرفته میشم...اونسری هم یه آقایی منو با خانوم نمیدونم اکبری بود کریمی بود چی بود اشتباه گرفته بود...در ادامه دوستم که بغل دستم نشسته بود چشاش پر شد بغض کرد اصن یه وضی...گفتم چته خب...میگه شکست خوردم😔گفتم چرا؟گف عشقم بهم گف فلان فیلمو دانلود کن منم گفتم نمیکنم اونم گف اه برو بابا منم گفتم برم دیگه نمیاما اونم برگشت گف برو...مرض داری؟میخوای شکست بخوری چرا خودت ول میکنی میری...اصن یه وضی

خیلی لذت بخشه اصلا تو این داستانا نیستم😅عشق و عاشقی رو میگم...دوستِ پسر دارم..ولی دوس پسر ندارم😂

 پ.ن:به قول خودمون ترکا:اعصاب معصاب یوخدی:/

پ.ن:وجدانا نرید دیگه:(

سلام
نه چون رو اسم وفامیل حساسم...
باشه
سلام چقدر جالب...
سلام
بله خب
اسم و فامیلتونو میگید؟
سلام
بله آذربایجان غربی..ارومیه
همشهری ایم کههههه

سلام
خوب گاها لازمه با رفتن بعضی آدم ها سر جاش بشینی...
ساغول..
سلام
:(
ترکی،اهل کجایی
دوست پسر:(

تا حالا حدود ۱۰ پیام برام امده سلام من مهسام فلان عدد بفرس فلان شماره فلان تومن پول میده
فلان شدیم با این پیاما
😂😂😂😂😁😁
یاد میرن آدما افتادم ...
باشه من نمیرم :)
تشکر مندم😁
شنبه ۱۹ خرداد ۹۷ , ۲۳:۵۸ رضا `پسر از جنس پدر`
عجب :)
:)
اهان پس اشتباه گرفتم
محمدجواد شما خیلیم گلو,عاقاعه اصن😂
پس چیییی
من فقط یه محمدجواد میشناسم اونم خیلی ادم نامردیه,خیلی😒
تیکه کلامشم داغانه
همینه
الان اشک تو چشام جمع شههههههه
بالاخره همه یه روز رفتنی اند...
هعی:(
سلام
محمدجواد کیه؟
محمد جواد...
منم حالا حالا ها نمیرم
خدا رو شکررر
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan