تاب تاب تاب بازی

اومدم رو پشت بوم خونمون که به لطف بابا کلی با صفا شده🌹🎉😍بابا دور تا دور دیواراشو پوشونده از شاخه های درخت انگورش که بیشتر از هر کسی نازشونو میکشه...اونقدری که منه دختر بابا هر از گاهی به اون درخت حسادت میکنم😅

بگذریم...بابا دو سال پیش بعد اینکه خونه ی نقلی رو رو پشت بوم کار کرد یه داربست با هر زحمتی بود رسوند به حیاطش که برا ما تاب درست کنه و کرد...الان نشستم رو تاب و تاب خوران براتون تایپ میکنم

نسیم قشنگ تر از همیشه با صورتم بازی میکنه و موهامو پخش و پلا میکنه🎆نگم براتون که چقد هوا خوبه...دلم میخواد بال درارم و مث گنجشکا بپرم و تو آسمون شهر پرواز کنم و برا همه ی مردم دلبری کنم🍃🍃🍃

ازون حسای خوب آغشته به یکم غصه دارم که دارم اون یذره غم رو برطرف میکنم...آخ که نمیدونید چقد دلم میخواست سرمو بلند کنم و ببینم یکی واستاده جلوم و اونقدر باهاش حرف بزنم که خالی شم و البته دیگه هیچوقت نبینمش:/

گلدونای خواهرم جلوم دارن دلبر بازی میکنن...کاش میشد گلام میتونستن حرف بزنن نه؟اونم حافظشون فقط یه روز باشه...بشینی جلوشون نوازششون کنی حرف بزنی حرف بزنی حرف بزنی و فردا برگردی ببینی همه ش رو فراموش کردن و بازم بتونی همون حرفا رو بزنی بدون اینکه حس کنن حرفات تکراری شده

تا حالا شده دلتون بخواد زمان تو یه لحظه متوقف بشه و تا آخر عمرتون اون لحظه تکرار شه؟اگه آره چه لحظه یا خاطره ای؟!بگید دوس دارم بشنوم😃

پ.ن:این عکسو یکی از دوستام برام فرستاده بود و گفته بود وقتی فازی میگه دارم تاب میخورم همچین تصوری ازش دارم😀😌

آره جدی جدی
مرسی که*_*
چقدر منتقل کننده حس و حالین
عه جدی^_^
گفتی گلدون یادِ کاکتوسم افتادم :(
خشک شده
چطو شده کاکتوس خشک شده:(
عکس و متن کاملا همخونی دارن و فضاسازی که کردین عالی بود ...
حال دلتون همیشه شاد و بدون غم .
:)
ممنونم نظر لطفتونه کهD:
حال و هواتون برابری کنه با این نسیمی که الان داره میاد:-)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan