چه کردی

تو با قلب ویرانه ی من چه کردی

ببین عشق دیوانه ی من چه کردی

در ابریشم عادت آسوده بودم

تو با حال پروانه ی من چه کردی


ننوشیده از جام چشم تو مستم

خمار است میخانه ی من چه کردی

مگر لایق تکیه دادن نبودم 

تو با حسرت شانه ی من چه کردی...چه کردی


مرا خسته کردی و خود خسته رفتی

سفر کرده با خانه ی من چه کردی

جهان من از گریه ات خیس باران

تو با سقف کاشانه ی من چه کردی...چه کردی


تو با قلب ویرانه ی من چه کردی

ببین عشق دیوانه ی من چه کردی!

"افشین یداللهی"


پ.ن:متاسفانه سرعت اینترنتم واقعا ضعیفه و نشد موزیکشو براتون آپلود کنم...خب خودتون موزیکشو دان کنید واقعا عالیه

آهنگ"چه کردی" از "امین بانی"

مرسی بابت این شعر قشنگ
خواهش میکنم
نازنین از عشق مردم ناز تا کی میکنی  
  ای خود عاشق میکشی و تکیه بر وی میکنی         ناقه ی لیلی به سرعت میبری ای ساربان                    گر بدانی حال مجنون ناقه را هی میکنی
ای خدای مهربان
چه قشنگ بود 
شعر خودتونه؟
وقتی سریال شهرزاد رو می دیدم و صداش رو می شنیدم خیال می کردم خانومه. صداش به سختی به مرد شبیهه
اره دقیقا 
منم اولش فک کردم زنه
این ترانه در متن سریال شهرزاد قسمت چهاردهم فصل سوم پخش شده. ممنون
بله دقیقا
خواهش میکنم
عالی
:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan