لطفا راهنماییم گنید

خواهش میکنم کمی راهنماییم کنین

من واقعا نمیدونم چی بگم

موضوع تسته

پنجشنبه ۳ خرداد ۹۷ , ۲۲:۳۳ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
خب 20 ثانیه میشه دیگه...
نباید فیلم نامه بنویسی که باید بازی کنی :)
راس میگی 
دقیقا
پدر جونم، میدونی عشقِ زندگیمی؟
میدونی همه زندگیمی؟
منو ببخش که دارم به این سفر میرم
سفری که بازگشت نداره، سفری که سرنوشتم رو از شما جدا میکنه...
سفری که تقدیرم واسم ورق زده، اگر مجبور نبودم هرگز به این سفر که‌دیدار دوباره ی چشمات رو لمس آغوشت رو قیامتی میکنه نمیرفتم
حلالم‌کن
به دخترت مطمئن باش اینکه، همیشه خوب می مونه....
خدا حافظ
چه قشنگ:)
ممنونم
پنجشنبه ۳ خرداد ۹۷ , ۱۸:۳۹ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
پشتتو بکن به دوربین بعد سرتو به حالت افتاده یه کم بچرخون طرفش بگو(خداحافظ) بعد دور شو
:/

دلگیرم

از کسی که مرا غرق خودش کرد!

اما نجاتم نداد …

بدون گذرنامه از خیالم عبور خواهی کرد

مهربانیت را مرزی نیست

خداحافظ همیشه سخت ترین کلمه است برای بازگفتن… بر
لب که بیاید دیگر باید رفت ! …

ممنونم
برو این کلیپ رو هم ببین لینک
چشم
عزیزم این آخر لحظه ست دوست داشتم بیشتر باهات باشم ولی اجل فرصت نداد دوست داشتم باشم ولی نشد خاطرات رو با خود به گور میبرم ...

میگن هر آدمی دوبار میمیره. یه بار وقتی آخرین نفسش رو میکشه و یه کم بعدترش، وقتی کسی برای آخرین بار اسمش رو میگه.
ممنونممم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan