شب،زیبا

چندی دل من خسته شد از نبود تو

دل به دریا زد و سر داد فریاد تو را

خواندی و شنیدی و سکوت کردی اما 

به من عاشق دلسوخته بد کردی تو

چندی دل من خنده ی عشقم را خواست

دل به دریا زد و سر داد فریاد تو را

خنده کردی،خنده کردم،دل ببردی اما

به من خسته شده دل که نمی دادی تو!

گفتمت عاشقتم،دلبر من،جانک من

گفتی که کارم میدهی اخر به دستم ،چه کنم؟

گفتمت این دل بی منطق من نیست مگر عاشق تو؟!

اخر این قلب چه ارزد که به دستم ندهی

اخر این قلب چرا هی شکنی هی شکنی هی شکنی این را تو؟!

چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ , ۱۷:۲۱ ما جــــــــღــــــدہツ
🙃
😉
باید بشکند عشق شکستن دارد 
بله:-)
دل، شکستن نداره...
چرا نداره
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan