به وقت 30 اردیبهشت

با فریاد شادی مغزم بیدار شدم که داد میزد:پاشو زندگیتو قشنگ بساز...با انگشت سبابهام برایش خط و نشان کشیدم که اگر یکبار دیگر در سرم فریاد بزند من میدانم و او و...مغزم هم خودم رو جلو فرستاد و گفت:تو پادرمیونی کن این عقل از سرش پریده...خودم اومد دست خودمو گرفت و گفت:عزیزممممم پا میشی یا😇

منم پاشدم و با یه حرکت انتحاری کلمو کوبیدم به تخت و صدای خواهرم که از سالن داد میزد باز توهم زدی رو شنیدم و گفتم:تف توروت فازی

طبق مذاکراتی که با مغز و دست و خودم داشتم به این نتیجه رسیدم که برم و امتحان فیزیک رو که دادم دوباره بخوابم تا به بدنم برنخوره😎امروز صبح امتحان فیزیک رو دادم و تا چهار ماه پرونده ی فیزیک رو تو زندگیم بستم...نپرسید خوب بود یا نه چون قبل از من،خودم داد میزنه:هییییی عالی بوووود...

قرار بر این بود بخوابم که متاسفانه نشد و من زانوی غم در بغل گرفته و در گوشه ای به صورت برج زهرمار واری نشستم و دارم براتون تایپ میکنم...با خودم تصمیم گرفتیم برا جبران کم خوابی این چند روز(برا خوندن فیزیک😒) برم یه کادوی خوب برا خودم بگیرم😊😁خودشیفته م خودتونین

میگن خواب روزه دار عبادته...لعنتی این درسا مارو از عبادت خدامونم منع کردن😞

پ.ن:نماز روزه ی همگی قبول حق🖐

پ.ن:زندگی رو با دو نفر خوش بگذرون،خودت و خودت:-)

😄😄😄
چقدر خوب و بامزه می‌نویسی مومن 
خوب و بامزه میخونی😅
خوابت رو باید متعادل کنی!!

وگرنه فشار بهت بیاد ممکنه کیفیت مطالعه ات بیاد پایین
اره واقعا
سعیمو میکنم
مرسی بابت توصیه ت
چه کادویی گرفتی حالا؟:))
منم بعد از هر امتحان میخوابم:))
رفتم بیرون برا خودم کادو بگیرم اون مغازه ی کادویی که میخواستم ازش چیز بخرم بسته بود:(
فیزیک که خوبه :)
دوسش دارم ولی حجمش خیلیه
سلام :)
طاعات شما هم قبول باشه ...
سلام
ممنونمممم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan